تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان دانش آموزی گفت: 186 مربی برجسته قرآنی سازمان دانش آموزی 31 استان کشور از تاریخ 15 لغایت 18 دی ماه به مدت چهار روز تحت آموزش ویژه مربیگری قرآن کریم قرار می گیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره آموزش مربیگری قرآن کریم

قرآن

برگزاری دوره آموزش ویژه مربیگری قرآن کریم برای 186 مربی برجسته قرآنی

خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی گفت: 186 مربی برجسته قرآنی سازمان دانش آموزی 31 استان کشور از تاریخ 15 لغایت 18 دی ماه به مدت چهار روز تحت آموزش ویژه مربیگری قرآن کریم قرار می گیرند.

علی اصغر یزدانی  در گفت و گو با خبر نگار آموزش و پرورش پانا گفت: مهارت آموزی در کلاس داری، شناخت فرق ضاله از دیدگاه قرآن و روایات، آشنایی با بنیاد مهدویت، آموزش مهارت در جذب جوانان و نوجوانان به نماز و قرآن و عترت، غرب شناسی از دیدگاه قرآن و روایات، آشنایی با فعالیت های ویژه برنامه درس هایی از قرآن و ارایه الگو های عملی در پذیرش، جذب و ساماندهی دانش آموزان در گروهای قرآنی از برنامه هایی است که در طول دوره تدریس می شود.

وی افزود: در این دوره اساتید برجسته قرآنی نظیر: قرائتی (مسئول ستاد اقامه نماز کشور)، بهشتی (مدیر کل دفتر گسترش و توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و نماز و عترت آموزش و پرورش)، موحدی نژاد ( رییس مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی)، کلباسی (رییس بنیاد مهدویت) و نصوری (مدرس حوزه علمیه) به تدریس موضوعات ذکر شده می پردازند.

یزدانی در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، ارتقای سطح بینش قرآنی مربیان، آشنایی مربیان و دانش آموزان با مفاهیم کاربردی قرآن، انس و الفت بیشتر دانش آموزان با قرآن و کاربرد دستورات الهی در زندگی روزمره ذکر کرد.

گفتنی است این دوره آموزشی در مجتمع زیارتی فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) جمکران برگزار و در پایان دوره گواهی از طرف موسسه ترویج فرهنگ قرآنی و سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت کنندگان داده می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

تنظیم: نسرین صادقی