تبیان، دستیار زندگی
بخشی از این یادداشت هارا - كه سرگذشت شور انگیز و عاشقانه جمعی از جوانان انقلابی مادر میدان نبرد با دشمن متجاوز است- مطالعه كردم. درسی كه این خاطره حماسه آمیز و جانگداز می‌دهدپیام جاودانه‌ای برای همه ملتها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید علم الهدی در زندان های ساواک (تصویری)

شهید علم الهدی

" بخشی از این یادداشت هارا - كه سرگذشت شور انگیز و عاشقانه جمعی از جوانان انقلابی مادر میدان نبرد با دشمن متجاوز است - مطالعه كردم. درسی كه این خاطره حماسه آمیز و جانگداز می‌دهدپیام جاودانه‌ای برای همه ملت ها و همه نسل ها ست. درس مقاومت مردانه انسان های بزرگی است كه اراده پولادین و قدرت والای بشری خود را به اراده الهی متصل ساختند و آگاهانه قدم در میدان فداكاری نهادند و صحنه نبرد با دشمن اسلام را با خون خود رنگین ساختند. "

     مقام معظم رهبری

" اینجانب به همه آنان كه در طول جنگ در جبهه و در سنگر و در راه و قبل و بعد از جهاد ، هر جا و هرگونه از حمایت‌ها و نصرت های الهی كه دیده‌اند سفارس می‌كنم كه قضایا را برای دیگران بگونید و بیویسند. حیف است كه این معجزات و این بارقه‌های هدایتگر و این آثار ارزنده توحید و خداپرستی و این گنجینه گرانبهای عالم دیانت و دین، این خداپرستان از دسترس تاریخ بدور بمانند و نسل‌های امروز و آینده بهره‌مند نگردند. خاطره‌های جنگ را جمع آوری كنید و تحویل تاریخ و دنیا بدهید، تا یك فرهنگ جنگ و فرهنگ دفاع به دنیا معرفی كنیم. "

ایت الله هاشمی رفسنجانی

برای آشنایی با شهید محمد حسین علم الهدی و فعالیتهای انقلابی شهید در سنین نوجوانی ( ماجرای دستگیری و انتقال او به دارالتأدیب، و رنج هایی که در زندان دیده اند ) و همچنین خاطراتی که از ایشان به یادگار مانده است  کلیک کنید .


تنظیم برای تبیان :                                                                                                                                                   

بخش هنر مردان خدا - سیفی