تبیان، دستیار زندگی
گروه سرگرمی ها و تفریح شبکه (شبکه تهران) در حال ساخت یک برنامه تلویزیونی 20 قسمتی است ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی و نیکی کریمی رو به روی هم !

جدال دایی و کریمی در تلویزیون

علی دایی

گروه سرگرمی ها و تفریح شبکه (شبکه تهران) در حال ساخت یک برنامه تلویزیونی 20 قسمتی است. گویا زمان هر قسمت از این برنامه حدود 55 دقیقه است که در هر بخش دو چهره معروف و شناخته شده رو به روی یکدیگر نشسته و پرسش هایی از هم خواهند داشت.

این در حالی است که عنوان می شود؛ این برنامه 20 قسمتی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و پیش بینی می شود مخاطبان بسیاری را پای گیرنده های تلویزیون بنشاند. از قرار معلوم طرفین این مناظره، مجادله، گفت و گو و یا مصاحبه و هر اسم دیگری که بخواهید روی آن بگذارید(!) آزاد و مختار هستند تا هر آنچه می خواهند از یکدیگر بپرسند و عامل اصلی جذابیت این برنامه تلویزیونی همین موضوع است و ...

و اما جذابیت ماجرا برای ما ورزشی ها آنجایی است که پای اسطوره فوتبالمان نیز به این برنامه باز شده است!

تعجب نکنید اگر بگوییم "علی دایی" آقای گل جهان و سرمربی کنونی تیم پرسپولیس تهران نیز یکی از چهره های نام آشناست که مورد توجه دست اندرکاران برنامه تلویزیونی مورد بحث قرار گرفته است.

البته همان طور که می دانستیم کشاندن "علی دایی" به این برنامه تلویزیونی با مشکلات فراوانی همراه بوده و چهره مشهور در فوتبال ایران ابتدا به ساکن راضی به رفتن به شبکه تهران نشده و پس از اصرارهای فراوان و سماجت تهیه کننده برنامه به درخواست آنان پاسخ مثبت داده است. از سویی دیگر در یکی از همان 20 قسمتی که قرار است "دایی" چهره مشهورش باشد، توافقات لازم برای نشاندن "نیکی کریمی" دیگر فرد سرشناس سینمای ایران نیز صورت پذیرفته است.

جدال دایی و کریمی در تلویزیون

لازم به توضیح نیست که بعد از راضی کردن "علی دایی" تهیه کنندگان این برنامه تلویزیونی تلاش بسیاری به خرج داده اند تا رضایت "نیکی کریمی" را جلب کنند.

جالب تر می شود وقتی بدانید؛ یکی از طرفین همین قسمت برنامه پس از دریافت مبلغی راضی به حضور در شبکه تهران شده که اسم او "علی دایی" نیست!

به هر حال 12 قسمت از این برنامه تلویزیونی 20 قسمتی فیلمبرداری شده و تنها 8 قسمت دیگر از آن باقی مانده است و ما بی صبرانه منتظر تماشای آن هستیم و صد البته بیشتر از هر قسمت، گپ و گفت ورزشی- سینمایی علی دایی و نیکی کریمی!

راستی داشت یادمان می رفت، از ما نشنیده بگیرید، اما شنیده می شود؛ پشت این برنامه جذاب تلویزیونی پای "مسعود کیمیایی" اسطوره کارگردانی سینمای ایران در میان است که تمایلی به آوردن نامش به عنوان دست اندرکار تلویزیونی در این برنامه ندارد و ...

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری    منبع: روزنامه نود