تبیان، دستیار زندگی
بخش انجمن های تخصصی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اسامی سه نفر از برندگان دوره آموزش مجازی طنز نویسی را اعلام كرد. به گزارش روابط‌ عمومی مانی ستایش با 226 امتیاز، محمود برده‌گر هدشی با 196 امتیاز و حسام صدیقی با 184 امتیاز نفرات اول تا سوم این دوره....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی برندگان دوره آموزش مجازی طنز اعلام شد

طنز

بخش انجمن های تخصصی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اسامی سه نفر از برندگان دوره آموزش مجازی طنز نویسی را اعلام كرد.

به گزارش روابط‌ عمومی مانی ستایش با 226 امتیاز، محمود برده‌گر هدشی با 196 امتیاز و حسام صدیقی با 184 امتیاز نفرات اول تا سوم این دوره آموزشی هستند.

این دوره همزمان با عید سعید فطر، با صد و هفتاد و دو شركت كننده، كار خود را آغاز كرد.

درس‌های دوره طنزنویسی، هر هفته و از طریق پست الكترونیك در اختیار شركت‌كنندگان قرار می‌گرفت و اعضا یك هفته فرصت داشتند تا تمرین‌های خواسته شده را به بخش «آموزش طنز نویسی» سایت ارسال كنند. نیمه اول این دوره از كلاس‌ها پس از پنج هفته پایان یافت و با فرا‌رسیدن میلاد امام رضا (ع)، نیمه دوم كلاس‌ها كار خود را آغاز كرد.

در نیمه دوم این دوره دروس تخصصی‌تر به كاربران ارائه شد و فعالیت در انجمن «طنز و سرگرمی» تبیان دارای امتیاز شد. پس از دو ماه و نیم، این دوره آموزشی پایان یافت و اسامی برندگان آن اعلام شد.

بر این اساس، موسسه تبیان به عنوان یك جامعه مجازی، كلاس‌ها و برنامه‌های متعددی را در دوره‌های مختلف برگزار می‌كند كه فراخوان شركت در این دوره‌ها از طریق سایت تبیان اعلام می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند به اینجا مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی