تبیان، دستیار زندگی
حق پخش بازی‌های خانگی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید به شرکت MP& SILVA واگذار شد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش حق پخش بازی های تیم ملی

فروش حق پخش بازی های تیم ملی

حق پخش بازی‌های خانگی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید به شرکت MP& SILVA واگذار شد.شرکت ایتالیایی MP& SILVA که پیش از این حق پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار داشت، پس از آن که شرکت لگیا به عنوان اسپانسر جدید تیم ملی ایران انتخاب شد، بار دیگر قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید کرد

تا حق پخش بازی‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم امید ایران را تا سال 2016 در اختیار داشته باشد. براساس این قرارداد این شرکت ایتالیایی حق پخش بازی‌های خانگی تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 و المپیک 2016 را در اختیار خواهد داشت. همچنین این شرکت بازی‌های خانگی ایران در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا در سال 2015 و رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 را در انحصار خود خواهد داشت.براساس قرارداد منعقد شده این شرکت ایتالیایی می‌تواند انحصار پخش بازی‌های خانگی تیم ایران را از شیوه‌های مختلف نظیر پخش کابلی، اینترنتی و ماهواره‌ای در اختیار داشته باشد.

محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران ضمن تایید این خبر می گوید : « بسیار خوشحالیم که همکاری ما با شرکت MP& SILVA ادامه خواهد داشت و آنها می‌توانند نقش مهمی در توسعه‌ی تجاری فوتبال ایران و افزایش پخش بازی‌های ایران که نقشی حیاتی برای پیشرفت ما خواهد داشت، ایفا کنند. این شرکت پیش از این هم کمک‌های زیادی به ما انجام داد. »این در حالی است که نیکولا آنتونیتی نایب رییس شرکت MP& SILVA هم می گوید: «بسیار خوشحالیم که توانستیم رابطه‌مان را با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از پیشروان فوتبال در آسیا ادامه دهیم. بازی‌های تیم ایران با استقبال جمعیت زیادی همراه است. این همکاری می‌تواند به گسترش فوتبال در آسیا کمک کند و ما امیدواریم تا بتوانیم نقش مهمی در پیشرفت فوتبال ایران بازی کنیم.»