تبیان، دستیار زندگی
ن فوتبال و مدیر مجموعه ورزشی آزادی را احضار كرده‌ایم دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تاكید بر پیگیری كامل پرونده حادثه ورزشگاه آزادی تهران گفت: رییس فدراسیون فوتبال و مدیر مجموعه ورزشی آزادی برای بررسی دقیق پرونده به دادسرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادستان عمومی و انقلاب تهران: رییس فدراسیون فوتبال

و مدیر مجموعه ورزشی آزادی را احضار كرده‌ایم

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تاكید بر پیگیری كامل پرونده حادثه ورزشگاه آزادی تهران گفت: رییس فدراسیون فوتبال و مدیر مجموعه ورزشی آزادی برای بررسی دقیق پرونده به دادسرا احضار شده‌اند.

"سعید مرتضوی" روز دوشنبه افزود تاكنون شش نفر در حادثه ورزشگاه آزادی جان باخته‌اند و یك نفر دیگر در حالت كما به‌سر می‌برد. این درحالی است كه تعدادی دیگر نیز در وضعیت جسمانی خوبی قرار ندارند.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده از سوی دادستانی تهران درباره این پرونده اشاره كرد و گفت: این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، ناحیه ? ???به صورت تخصصی در حال پیگیری است و دادستانی تهران با قوت تا كشف كامل علل حادثه و شناسایی مقصران، آن را پیگیری خواهد كرد.

مرتضوی متذكر شد: در همان ابتدای حادثه بازپرس ویژه جرایم ورزشی در صحنه حضور داشته و صورت جلسه‌ای را تنظیم كرده‌است.بنابراین ما اشراف كامل به این پرونده داریم. كارشناسان ما نیز درباره این حادثه نظر خود را داده و پرونده در حال تكمیل تحقیقات است.

وی در پایان تاكید كرد: قوه قضاییه برای انجام كامل و دقیق وظائف خود در این پرونده جدی و برای شناسایی عوامل حادثه و شناسایی مقصران مصر است.