تبیان، دستیار زندگی
کتاب ویژه نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان آماده انتشاراست و همزمان با آغاز این جشنواره منتشر می‌شود. جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۰ آذر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود._
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان از راه می‌رسد
کودک

کتاب ویژه نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان آماده انتشاراست و همزمان با آغاز این جشنواره منتشر می‌شود. جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۰ آذر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب تخصصی که هر دوسال یکبار همزمان با برگزاری جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منتشر می‌شود شامل بخش‌هایی چون مقالات علمی در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان است.

بخش مقالات کتاب جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان دیدگاه‌های اساتید حوزه علوم ارتباطات درباره مطبوعات کودک و نوجوان را مطرح می‌کند.

مصاحبه با اساتید حوزه ارتباطات از دیگر بخش های این کتاب ویژه است. در این کتاب همچنین مصاحبه‌ای تفصیلی با جعفر ابراهیمی دبیر 7 دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان انجام شده است.

نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان 16 تا 20 آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.