تبیان، دستیار زندگی
روزگذشته با امضای سند انتشار تمبرهای سینمایی بین هنرمندان و مدیر عامل شركت پست جمهوری اسلامی، چهار تمبر سینمائی منتشر شد. به گزارش ایسنا این سند را داریوش مهرجوئی، عزت الله انتظامی، مجید مجیدی، سید ضیاء هاشمی (مدیرعامل خان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار تمبرهای سینمای ایران


روزگذشته با امضای سند انتشار تمبرهای سینمایی بین هنرمندان و مدیر عامل شركت پست جمهوری اسلامی، چهار تمبر سینمائی منتشر شد.

به گزارش ایسنا این سند را داریوش مهرجوئی، عزت الله انتظامی، مجید مجیدی، سید ضیاء هاشمی (مدیرعامل خانه سینما)، محمدمهدی حیدریان (معاونت سینمائی) مهدی سلیمی (مدیرعامل موزه سینما و مشاور وزیر ارشاد) و سعید فائقی مدیرعامل شركت پست امضاء كردند.

دو تمبر از مجموعه چهار تمبر منتشر شده متعلق به فیلم های «گاو» و «بچه های آسمان» و دو تمبر دیگر مربوط به عمارت باغ فردوس (موزه سینما) و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است.

دكتر سعید فائقی مدیرعامل شركت پست دراین مراسم كه در خانه سینما برگزار می شد، گفت: ایده انتشار تمبرهای سینمائی را آقای سلیمی مطرح كردند و این افتخار را نصیب ما كردند.

وی گفت: به عنوان بیننده شاهكارهای سینمائی بیشترین تأثیر را از سینما دریافت كرده ام و امروز افتخار دارم در زمان مسئولیت من در اداره پست این تمبرها منتشر می شود.

محمدمهدی حیدریان معاونت سینمائی وزارت ارشاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشكسوتان سینما گفت: موزه سینما حاصل فعالیت به روز سینمای ایران است كه تاكنون و هر روز شاهد تحولاتی است واین رویه برخلاف سایر موز ه هاست. هم اكنون باگذری در موزه سینما شاهد جایزه افتخار آمیز اخیر آقای انتظامی برای سینمای ایران هستیم و این موزه گواه این ادعاست كه سینمای ما به عنوان پرچمدار حوزه های فرهنگی حركت می كند.

وی در پایان اظهارامیدواری كرد، با نگاه و تعامل مثبتی كه به وجودآمده، روند انتشارتمبرهای سینمایی ادامه پیدا می كند و شاید در سالگرد جشن سینما بتوانیم یك سری دیگری از آنها را منتشر كنیم. در این مراسم علاوه بر هنرمندانی كه سند انتشار تمبر را امضا كردند، ژاله علو، غلامرضا موسوی، پارسا پیروزفر، حبیب رضایی، شاهین فرهت و سیروس ابراهیم زاده نیز حضور داشتند.