تبیان، دستیار زندگی
مجموعه شش جلدی «راهكارهای دوری از گناه» اثر عزیزالله حیدری به زودی از سوی انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«راهكارهاي دوري از گناه» در 6 جلد كتاب
کتاب

مجموعه شش جلدي «راهكارهاي دوري از گناه» اثر عزيزالله حيدري به زودي از سوي انتشارات مسجد مقدس جمكران منتشر مي‌شود.

امير سعيد سعيدي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: نخستين جلد اين مجموعه مربوط به بحث كنكاش در انگيزه‌هاي حجاب است. مباحثي نظير حجاب و هويت مذهبي، جست‌وجو در انگيزه‌هاي حجاب، حجاب چيست،‌ محرك حجاب و چگونگي انتقال پيام حجاب، در اين نوشتار واكاوي شده‌اند.

وي افزود: جلد دوم اين مجموعه مربوط به اختلافات زن و مرد در مباحثي نظير «چرا جرّ و بحث، چند راهنمايي مفيد و سازنده، تحت تاثير ديگران نباشيد و ارتباطات خود را قوي كنيد» بررسي شده است.

سعيدي با اشاره به اين كه جلد سوم اين مجموعه درباره رشوه و آيات گوناگون قرآن درباره رشوه است، تصريح كرد: احاديث مختلفي درباره رشوه و راه‌هاي دوري از آن نيز در اين اثر بررسي شده‌اند.

كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران درباره جلد چهارم و پنجم مجموعه «راهكارهاي دوري از گناه» اظهار داشت: خيانت در قرآن و احاديث، ‌انواع خيانت‌ها در امانات مالي، موقعيت‌هاي اداري،‌ خيانت‌هاي اخلاقي و راه‌هاي نجات از خيانت در جلد چهار بررسي و همچنين مبحث دروغ در موضوعات مختلفي نظير «چرا دروغ، انواع، آثار و راه‌هاي دوري از دروغ» نيز در جلد پنجم اين مجموعه تشريح شده‌اند.

وي در پايان اظهار داشت: راهكارهاي مقابله و دوري از اسراف و مباحث مختلف مقابله و محروميت ابعاد آن نيز در جلد ششم برگزار مي‌شود.

مجموعه آثار «راهكارهاي دوري از گناه» در شمارگان 2000 نسخه، قطع جيبي و بهاي 25000 ريال از سوي انتشارات مسجدمقدس جمكران منتشر مي‌شود.