تبیان، دستیار زندگی
مقام معظم رهبری با صدور پیامی رحلت عالم پارسا و بزرگوار مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدمرتضی نجومی را تسلیت گفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پي رحلت حجت‌الاسلام والمسلمين نجومي
آیت االله خامنه ای

مقام معظم رهبري با صدور پيامي رحلت "عالم پارسا و بزرگوار مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيّدمرتضي نجومي " را تسليت گفتند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي رحلت عالم پارسا و بزرگوار مرحوم حجت الاسلام و المسلمين آقاي حاج سيّدمرتضي نجومي را تسليت گفتند.

متن پيام به اين شرح است:

بسم‌الله‌ الرحمن الرحيم

رحلت عالم پارسا و بزرگوار مرحوم حجة‌الاسلام و المسلمين آقاي حاج سيد مرتضي نجومي رحمة‌الله‌عليه را به عموم ارادتمندان ايشان مخصوصاً جامعه علمي و هنري و مردم وفادار كرمانشاه آن خطه‌ي صفا و جوانمردي و به خاندان مكرم ايشان تسليت مي‌گويم.

اين فقيه اخلاقي و مردمي كه در عين حال هنرمندي چيره‌دست و نام‌آور بودند، در طول ساليان اقامت خود در كرمانشاه در جايگاه عالمي عامل و وظيفه‌شناس در خدمت تربيت ديني و اخلاقي مردم آن مرز و بوم و در دوران انقلاب، در پيشبرد هدفهاي نظام جمهوري اسلامي، تلاش ارزنده و شايسته‌اي كرده و همواره در صراط مستقيم انقلاب پاي فشرده و زحماتي متحمل شدند.

فقدان ايشان براي آن استان و بخصوص جوامع علمي و هنري آن خسارتي است كه از خداوند متعال جبران آنرا مسألت مي‌كنم. رحمت و غفران الهي ارزاني آن روح باصفا و بااخلاص باد.