تبیان، دستیار زندگی
همایش جایگاه کتاب و نشر بین هموطنان ارمنی، آشوری، زرتشتی و کلیمی برای سومین سال پیاپی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا چهارشنبه 27 آبان ماه در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همايش جايگاه كتاب و نشر بين اديان توحيدي
همایش

همايش جايگاه کتاب و نشر بين هموطنان ارمني، آشوري، زرتشتي و کليمي براي سومين سال پياپي از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، فردا چهارشنبه 27 آبان ماه در سراي اهل قلم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، همايش جايگاه کتاب و نشر بين هموطنان ارمني، آشوري، زرتشتي و کليمي در پنجمين روز از هفته كتاب با نام «كتاب، كتابدار، كتابخانه، ادبيات و شعر» توسط اداره كل مجامع، تشكل‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي برگزار مي‌شود و مشكلات نشر و وضعيت كتاب در پيروان اديان مختلف بررسي خواهد شد.

در اين همايش از نويسندگان و فعالان صنعت چاپ و نشر در اديان مختلف قدرداني خواهد شد. شايسته يادآوري است كه سال گذشته آلبرت كوچويي و هانيبال گيورگيز از جامعه آشوريان، پرويز مودب و سپيده ساكت‌خو از جامعه كليميان، دكتر اردشير خورشيديان و پرويز اهورايي از جامعه زرتشتيان، آزاد ماتيان، كارون سركيسيان، ليدا بربريانس، سوكياس هاكوب گورجيان راد، آندرانيك خچوميان، واهه آرمن آندرانيك سيمونيان از جامعه ارمنيان سپاسگزاري شد.

هفدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از ‪ ۲۳‬لغايت ‪۳۰‬ آبان ماه سالجاري در تهران و سراسر كشور در حال برگزاري است.