تبیان، دستیار زندگی
روز جمعه یک اتفاق فرخنده دیگر در فوتبال ایران اتفاق افتاد و تیم فوتبال هنرمندان این بار ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی شفق در دیدار خیرخواهانه

دیدار تراکتور سازی و هنرمندان

روز جمعه یک اتفاق فرخنده دیگر در فوتبال ایران رخ داد و تیم هنرمندان كه طى سالهاى اخیر همواره یكى از بانیان خیر در فوتبال بوده براى جمع آورى پول جهت كمك به كودكان سرطانى در تبریز به دیدار تراكتورسازى، پرطرفدارترین تیم در 16 هفته اول لیگ برتر رفت.

این بازى كه در ورزشگاه اختصاصى تراكتورسازى برگزار شد با استقبال آذرى زبانان خونگرم و خیر همراه بود و پول بسیار خوبى جهت امور خیرخواهانه جمع شد زیرا حدود 11 هزار نفر خود را به استادیوم اختصاصى تراكتورسازى رسانده بودند. نیما نكیسا، محمدرضا مهدوى، یونس باهنر، مرتضى كاظمى، مهدى خان میرزایى، امیر نورى، مهدى صالح پور، رضا حسینى، پویا امینى، حمید حامى، خشایار راد، محسن افشانى، على صالحى و... از جمله اعضاى تیم هنرمندان بودند و تراكتورسازان هم با تمام بازیكنان اصلى خود به این دیدار آمدند.

البته نتیجه دیدار هم بسیار عجیب بود زیرا تراكتورسازى 6 گل وارد دروازه هنرمندان كرد. این بازى پر بود از صحنه هاى جالب توجه كه در ادامه مى خوانید:

دیدار تراکتور سازی و هنرمندان

تبریز سربلند شد

با توجه به اینكه بلیت مسابقه به صورت همت عالى به فروش مى رفت تعداد بسیار زیادى بلیت فروخته شد كه نشان از علاقه بیش از اندازه تبریزى ها به فوتبال و امور خیرخواهانه مى داد.

نورى به بیمارستان رفت

امیر نورى بازیگر جوان سیما و سینماى ایران در اواسط نیمه اول دچار گرفتگى عضلات كمر شد! البته خارج از زمین ، پزشكان تیم قصد داشتند او را با دو آمپول به بازى برگردانند اما كار به بیمارستان كشید! هرچند اتفاق خاصى رخ نداده و نورى حالش بهتر است.

ناصر آقاى گل!

ناصر شفق مدیرعامل تراكتورسازى دیروز از اواسط بازى پیراهن تراكتورسازى را به تن كرد و به زمین رفت. بازى كردن شفق چنان هواداران تبریزى را هیجان زده كرد كه آنها به شدت شروع به تشویق مدیرعامل تیمشان كردند. حتى در میان شعارهایشان مى گفتند: « شفق ما گل مى خوایم » که باعث شد بازیکنان تراكتورسازى پاسهاى آخر را به شفق برسانند.

بالاخره در اواسط بازى شفق توانست روى پاس خیرخواه یك گل دیدنى به ثمر برساند تا هواداران او را « ناصرآقاى گل » بنامند.

گلزنان دیدار خیریه

این بازى با نتیجه 6 بر یك به سود تراكتورسازى به پایان رسید كه مهدى كیانى، فرهاد خیرخواه، مجتبى ترشیز، مصطفى

اكرامى، عرفان اولروم و ناصر شفق براى میزبان و محمدرضا مهدوى براى تیم هنرمندان گلزنى كردند. در این میان هواداران از گل نیمه اول اولروم نیز احساس خوشحالى و شعف زیادى داشتند زیرا او پس از مدتها با پیراهن تراكتورسازى گل زد!

شعار علیه داورى!

هواداران تراكتورسازى در این دیدار هم از شعار علیه داورى دست نكشیدند. در صحنه گل خیرخواه آنها معتقد بودند خیرخواه در آفساید بوده و این گل باید مردود اعلام مى شد، به همین دلیل باز هم علیه داورى اما این بار به ضرر تراکتورسازی شعار «هنرمند قهرمان » را سر دادند.