تبیان، دستیار زندگی
جدول زمان‌بندی حضور مسوولان مدارس مناطق گوناگون تهران برای سهولت دسترسی به امكانات نمایشگاهی در هفتمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفتمین نمایشگاه یاد یار مهربان

جدول زمان‌بندی حضور مسوولان مدارس مناطق گوناگون تهران برای سهولت دسترسی به امكانات نمایشگاهی در هفتمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام شد.

کتاب

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران(ایبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیرخانه نمایشگاه برای سهولت دسترسی مدارس و استفاده از آثار و امكانات نمایشگاه یاد یار مهربان این برنامه‌ریزی را انجام داده‌اند تا مدارس مناطق گوناگون به راحتی بتوانند از امكانات نمایشگاه بهره‌مند شوند.

مسوولان و مدیران مدارس مناطق یک، هفت، 9، 13 و 16 در روزهای 23 و 24 آبان، مناطق دو، هشت، 10، 12،17، 18 و 21 در روزهای 25 و 26 آبان، مناطق سه، چهار، پنج، 19، 20 و شهرری در روزهای 27 و 28 آبان و مناطق شش، 11، 14، 15 و 22 در روزهای 29 و 30 آبان‌ماه می‌توانند از امكانات این نمایشگاه استفاده و کتاب‌ها و آثار مورد نیاز را با نظر کارشناسان انتخاب و همزمان رایگان دریافت کنند.

هفتمین نمایشگاه یاد یارمهربان با مشاركت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سوی موسسه نشر شهر برپا می‌شود.

این نمایشگاه از 23 تا 30 آبان‌ماه ویژه اهدای كتاب به مدارس شهر تهران است و با هدف تجهیز مدارس و احیای جایگاه شایسته كتاب میان دانش‌ آموزان و ترویج فرهنگ كتابخوانی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 30/8 تا 16 به محل دایمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو مراجعه كنند.

منبع

خبرگزاری ایبنا