تبیان، دستیار زندگی
سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه و تودیع معاونان جدید و قدیم این وزارتخانه با تصریح بر ابقای دكتر محسن پرویز در سمت معاونت وزارت ارشاد و ادامه خدمات خود، گفت: به‌زودی شاهد تغییراتی در تشكیلات و ساختار وزارتخانه و اداره های كل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكتر پرويز همچنان معاون فرهنگي وزارت ارشاد مي مانند
حسینی

سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه مراسم معارفه و توديع معاونان جديد و قديم اين وزارتخانه با تصريح بر ابقاي دكتر محسن پرويز در سمت معاونت وزارت ارشاد و ادامه خدمات خود، گفت: به‌زودي شاهد تغييراتي در تشكيلات و ساختار وزارتخانه و اداره هاي كل ارشاد در استان‌ها خواهيم بود. تجديدنظر در معاونت‌هاي وزارتخانه، از جمله اين تغييرات هستند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، درباره احتمال تغييرات و نيز ابقاي معاون فرهنگي اين وزارتخانه گفت: آقاي محسن پرويز همچنان معاون امور فرهنگي اين وزارتخانه هستند.

وي كه به پرسش هاي "ايبنا" پاسخ مي داد، همچنين گفت: انتصابات عمده در سطح معاونان اين وزارتخانه انجام پذيرفته است. البته در ساختار تشكيلاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، شاهد تغييراتي خواهيم بود كه از جمله بايد به كاهش معاونت‌هاي اين وزارتخانه اشاره كرد.

دكتر حسيني، همچنين به هفدهمين هفته كتاب و كتابخواني اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي هفته كتاب از روز شنبه آينده آغاز خواهد شد و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اميدواريم پربارتر از هميشه برگزار شود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين درباره انتصاب مديركل كتاب و كتابخواني گفت: اين امر به معاون امور فرهنگي محول شده و جزو برنامه‌هاي اين معاونت به شمار مي‌آيد.