تبیان، دستیار زندگی
ین درجه قهرمانی است حسین رضازاده قهرمان دو دوره المپیك كه اخیرا به عنوان برترین وزنه‌بردار سال 2004 جهان انتخاب شده است، گفت: هرگز نمی‌توان مقامی را رفیع‌تر از آن برای انسانی كه پربهاترین سرمایه خود را در راه استقلال و سربلند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضازاده:

ایثار بهترین و بالاترین درجه قهرمانی است

حسین رضازاده قهرمان دو دوره المپیك كه اخیرا به عنوان برترین وزنه‌بردار سال 2004 جهان انتخاب شده است، گفت: هرگز نمی‌توان مقامی را رفیع‌تر از آن برای انسانی كه پربهاترین سرمایه خود را در راه استقلال و سربلندی دین و میهن فدا كرده است، تصور كرد و به نظر من ایثارگری بالاترین درجه هر نوع مقام و قهرمانی است.

قوی ترین مرد جهان با تقدیر از برگزاری اولین كنگره ملی تجلیل از ایثارگران كه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: البته تقدیر و تجلیل از ایثارگران تنها وظیفه‌ی دستگاه‌های دولتی نیست، بلكه ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی نیز باید این عزیزان را بیش از گذشته مورد لطف و محبت قرار داده و حرمت این بزرگواران را حفظ كنند.

حسین رضازاده با یاد و گرامیداشت شهدای كربلا بویژه حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: آقا ابوالفضل (ع) بهترین و والاترین فضایل اخلاقی و ارزش‌های انسانی را در خود نهادینه كرده بود و برای همین همواره در همه دوران مورد احترام و توجه پهلوانان، قهرمانان و ورزشكاران بوده است.

وی جانبازان و ایثارگران كشورمان را سمبل گذشت، فداكاری، غیرت، شهامت، شجاعت، قهرمانی، پهلوانی و تواضع و فروتنی خواند و از افتخارآفرینی جانبازان و ایثارگران ورزشكار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تقدیر و تمجید كرد.

وی تصریح كرد: ارزشمندترین چیز برای هر ورزشكاری جدا از كسب عنوان و مقام قهرمانی، داشتن روح بلند انسانی و تقویت ارزش‌های والای اخلاقی و منش‌های پهلوانی است و به نظر من نشان درخشان جانبازی عالی‌ترین زیور و بهترین مقام قهرمانی برای همه عرصه‌های زندگی در همه اعصار تاریخ است.

حسین رضازاده؛ حضرت ابوالفضل (ع) را ایثارگر محبوب تاریخ و شهید بزرگوار این ماه (محرم) و الگوی كامل ایثارگری و پهلوانی یاد كرد و افزود: چه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و چه ورزشكاران در همه دوران وقتی از آقا ابوالفضل (ع) مدد جستند همواره موجبات سرافرازی و سربلندی میهن و ملت عزیز ایران اسلامی را فراهم كردند.

 چه می کند این یا ابوالفضل