تبیان، دستیار زندگی
اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام مقام معظم رهبری در اردوگاه یاوران حضرت مهدی قم آغاز به کار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز
رهبر معظم انقلاب

اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام مقام معظم رهبری در اردوگاه یاوران حضرت مهدی قم آغاز به کار کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در اجلاس نماز قرائت شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری اجلاس امسال‌ نماز به نام جوانان کاری بسزا و برآمده از نگاه درست به این سرچشمه فیاض یاد و راز و نیاز است. دل و جان نیالوده جوان، آماده‌ترین کانونی است که این مشکات نور و حضور می‌تواند در آن گرمی و روشنی بپراکند و راه سلوک و عروج معنوی را در میانه کژراهه‌ها نمایان سازد.  آشنا کردن جوانان با صفا و بهجتی که در نماز و ذکر هست خدمتی بزرگ به آنان و به آینده‌ای است که باید با دست توانا و عزم جوانانه‌ آنان ساخته و پرداخته شود.

سفارش اینجانب آن است که مسجد را نیز همچون دل‌های جوان پاکیزه و پیراسته و لبریز از شور و انگیزه و نشاط کنید، مسجد نیز باید کانونی باشد که مشکات نماز در آن بدرخشد و نور معرفت و محبت و انس و صفا از آن ساطع شود. امامان جماعت، هیأت‌های امناء، خادمان موظف و متبرع، هر یک باید بخشی از این کار بزرگ و اثرگذار را بر دوش خود حس کنند. توفیق همه دست‌اندرکاران سلسله نشست‌های نماز مخصوصاً جناب حجت‌الاسلام قرائتی، مرد شایسته ثابت قدم و استوار را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

خاطرنشان می‌شود؛ اجلاس سراسری نماز هر ساله به میزبانی یکی از استان‌های کشور و با شرکت علما، شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

این اجلاس تا فردا 14 آبان ادامه خواهد داشت.