تبیان، دستیار زندگی
واهم ماند "دیوید بکهام " کاپیتان تیم فوتبال انگلیس شایعه بازگشت به لیگ برتر باشگاههاى این کشور را تکذیب کرده و اظهارداشت مایل است تا پایان دوران بازیکنى خود در باشگاه رئال مادرید بماند. به گزارش خبرگزارى فرانسه از مادرید، ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"بکهام " : براى همیشه در رئال خواهم ماند


"دیوید بکهام " کاپیتان تیم فوتبال انگلیس شایعه بازگشت به لیگ برتر باشگاههاى این کشور را تکذیب کرده و اظهارداشت مایل است تا پایان دوران بازیکنى خود در باشگاه رئال مادرید بماند.

به گزارش خبرگزارى فرانسه از مادرید، هافبک 29ساله رئال به سایت اختصاصى این باشگاه گفت : رئال مادرید یکى از بهترین تیم هاى جهان است و من مایلم تا هر وقت که بتوانم در بهترین سطح ممکن براى این تیم بازى کنم . مىخواهم در این باشگاه از فوتبال خداحافظى کنم .

بکهام در سال2003 از باشگاه منچستریونایتد در ازاى?? میلیون یورو به رئال ملحق شد و تا سال2007قرارداد دارد.

وى اظهار اطمینان کرد تحت مربیگرى "وندرلى لوکزامبورگو" برزیلى رئال مىتواند فاصله خود را با تیم صدرنشین لیگ یعنى بارسلونا از میان بردارد.

کاپیتان تیم انگلیس افزود : اکنون به شدت در حال تمرین و تلاش هستم و بسیار بهتر از قبل بازى مىکنم . تمرین و تلاش در هر مسابقه چیزى است که همیشه بدان اعتقاد داشته ام .

به گفته وى لوکزامبورگو خوش بینى واعتماد به نفس را دوباره در باشگاه رئال زنده کرده و "به خوبى مىداند که چه مىخواهد و چه باید کرد." به اعتقاد بکهام ترکیب کلى تیم از هنگام ورود لوکزامبورگو بهتر شده وپست تخصصى وى نیز به سمت راست خط میانى تغییر کرده است .

وى تصریح کرد از زندگى در اسپانیا که محل تولد سومین فرزندش نیز هست بسیار راضى است و برخلاف آنچه تصور مىشود، فعالیت هاى تجارى تبلیغاتى وى به هیچ عنوان فوتبالش را تحت تاثیر قرار نمىدهد.