تبیان، دستیار زندگی
مدیر كل ارشاد استان چهار محال بختیاری گفت: چهارمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س)، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و ن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داوري بيش از 1000 اثر در جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي
رضوانی

مدير كل ارشاد استان چهار محال بختياري گفت: چهارمين جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و حضرت معصومه (س)، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري با همکاري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در شهرکرد برگزار می‌شود. وي گفت كه داوري بيش از 1000 اثر در جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي انجام شده است.

«داريوش رضواني»، رضواني به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در اين دوره از جشنواره بيش از 1000 اثر داوري شدند كه اين داوري‌ها در استان تهران و با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان انجام شد.

وي ادامه داد: جشنواره امسال در سه بخش شعر، داستان و قطعه ادبي و با موضوع سيره و زندگي امام هشتم شيعيان برگزار می‌شود.

مدير كل ارشاد استان چهار محال بختياري همچنين با بيان اين مطلب كه اين جشنواره به بلوغ مطلوبي رسيده، افزود: آثار در سه گروه سني زير 15 سال، زير 30 سال و بالاي 30 سال داروي شده‌اند و از تمام گروه‌هاي سني شركت كننده داشته‌ايم.

رضواني همچنين تصريح كرد: در سومين دوره جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوی، آثار برگزيده را در قالب يك كتاب و مانند دو دوره گذشته منتشر خواهيم كرد.

به گفته رضواني دراين دوره از ميان حدود هزار اثر داروي شده، 27 اثر برگزيده و شايسته تقدير شناخته شده‌اند.

وي تصريح كرد: همچنين با توجه به نام‌گذاري امسال به سال اصلاح الگوي مصرف توسط مقام معظم رهبري، آثاري که با بهره‌گيري از احاديث و سيره آن حضرت به اين مهم بپردازند، نيز اولويت خواهند داشت.