تبیان، دستیار زندگی
«قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاه دربار «مهران مدیری» تاج گذاری كرد

مهران مدیری

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به كارگردانی «مهران مدیری» با بخش های مربوط به تاج‌گذاری از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری مجموعه جدید «مهران مدیری» با گرفتن برخی از نماهای خارجی آغاز شده بود ولی به دلیل عدم آمادگی دكورهای داخلی تصویربرداری متوقف شد.

بنابراین گزارش، با آماده شدن تقریبی دكورهای سریال،‌ مدیری تصویربرداری خود را آغاز كرد و اولین سكانس‌ها مربوط به تاج گذاری پادشاه قصه جدید مدیری با بازی «محمدرضا هدایتی» است.

لوكیشن‌های سریال «قهوه تلخ» یك كاخ و یك بازار است كه از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یك كاخ می‌گذرد.

قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

به گزارش فارس، «قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقش مورخ آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

همچنین مدیری قصد دارد این بار جلوی دوربین حاضر نشود و تنها راوی داستان‌های «قهوه تلخ» باشد.

«محمد رضا هدایتی» نیز پادشاه این كاخ است، «علی لك پوریان» نقش ملیجك را ایفا می‌كند. «ساعد هدایتی» نیز پزشك دربار است.

در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» كه به تهیه كنندگی «مجید آقاگلیان» و «حمید آقاگلیان» ساخته می‌شود، بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، فلامك جنیدی، سعید پیردوست، ساعد هدایتی و ... ایفای نقش می‌كنند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است.

تنظیم برای تبیان : مسعودعجمی