تبیان، دستیار زندگی
به دلیل مبتلا شدن 17 بازیكن تیم فوتبال استقلال‌اهواز به آنفولانزا این باشگاه از فدراسیون درخواست كرد بازی فردا با ملوان لغو شود ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله آنفولانزا به استقلال اهواز

استقلال اهواز

پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای نوع A باعث شد تا بازیكنان استقلال اهواز نتوانند مقابل فولادخوزستان خوب و سرحال نشان دهند و به نتیجه یك-یك رضایت دادند.

ظاهرا پزشك استقلال اهواز برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزای نوی A پیش از بازی با فولاد خوزستان به چند بازیكن تیم، واكسن تزریق كرد اما همین مساله باعث شد تا بازیكنان با بی‌حالی به زمین بروند و نتوانند بازی همیشگی‌شان را به نمایش بگذارند. اسماعیل شریفات، میلاد میداودی و چند بازیكن دیگر استقلال اهواز كه واكسن تزریق كردند پس از بازی سنگینی كه برابر فولاد داشتند، به بیمارستان رفتند و یك شب را در بیمارستان گذراندند.

اما این تمام بدبیاری‌های اهوازی‌ها نبود و شب قبل از بازی با فولاد، واكسن پیشگیری از آنفلوآنزا تاثیر منفی خود را روی بدن میلاد میداوودی و اسماعیل شریفات هم گذاشت. البته این دو بازیكن تاثیرگذار استقلال‌اهواز به زور آمپول و مسكن تا حدودی شرایط بازی را پیدا كردند. در ضمن خود این دو بازیكن هم به دلیل شایعات پیش از بازی به هیچ عنوان نمی‌خواستند جزو غایبان باشند. اسماعیل شریفات تنها بازیكنی است كه در فصل جاری بین دو تیم فولاد و استقلال‌اهواز جابه‌جا شده و از طرفی میلاد میداوودی نمی‌خواست با غیبت او و باخت احتمالی تیمش اسیر حواشی و شایعات شود.

داربی اهواز

كاپیتان استقلال‌اهواز این موضوع را تایید می‌كند: «من شب پیش از بازی هم استخوان درد داشتم و می‌دانستم كه اگر بازی نكنم ممكن است حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید. در طول بازی هم احساس می‌كردم كه بدنم كشش لازم را ندارد و فقط دعا می‌كردم كه داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد. وقتی بازی تمام شد و به خانه رفتم یكی، دو ساعت گذشته بود كه حالم بد شد و برای همین به كلینیك مراجعه كردم.»

پس از تمام این اتفاقات بود که 17 بازیکن استقلال اهواز دچار حساسیت شدند و توان لازم برای رویارویی با تیم ملوان در هفته چهاردهم را از دست داده اند.

به دلیل مبتلا شدن 17 بازیكن تیم فوتبال استقلال‌اهواز به آنفولانزا این باشگاه از فدراسیون درخواست كرد بازی امروز با ملوان لغو شود.

به نقل از فارس صبح دیروز عبدالحمید رمضانی در تماسی با علی كفاشیان و عزیز محمدی به دلیل مبتلا شدن 17 بازیكن این تیم به آنفولانزا درخواست لغو بازی مقابل ملوان را كرد.

اما سازمان لیگ برتر با تعویق این دیدار مخالفت کرد و آبی ها اهوازی باید به هر طریقی خود را آماده رویارویی با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی کنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری