تبیان، دستیار زندگی
محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اشاره به اهمیت الگوپذیری دختران از شخصیت آسمانی حضرت معصومه(س) گفت: درک ابعاد وجودی حضرت معصومه(س) و رسیدن به جایگاه معنوی آن حضرت، ضرورت تعیین راهکارهایی برای پیاده کردن آن در جامعه را مشخص ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محدثه آل طه  در تبیان هرمزگان

محدثه آل طه

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه نامه «محدثه آل طه» در تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اشاره به اهمیت الگوپذیری دختران از شخصیت آسمانی حضرت معصومه(س) گفت: درک ابعاد وجودی حضرت معصومه(س) و رسیدن به جایگاه معنوی آن حضرت، ضرورت تعیین راهکارهایی برای پیاده کردن آن در جامعه را مشخص می‌سازد تا بانوان و به ویژه دختران ما، با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت(ع) مظهر عفاف، تقوا و حیا باشند که در این ویژه‌نامه نیز سعی شده با گنجاندن قسمت هایی از زندگی این بانوی بزرگ در این راه قدمی برداشته شود.

وی در ادامه افزود: نگاهی به زندگی حضرت معصومه (س)، اقامتگاه فاطمه معصومه (س) در قم ، حضرت معصومه(س)؛ زینب ثانی، باغ بهشت، در مدح حضرت معصومه علیهاالسلام (فیلم)، مدیحه سرایی، تصاویر ویژه از جمله ایتم هایی است که در این ویژه نامه طراحی شده است.

شکوه در پایان یادآور شد: علاقه مندان جهت استفاده از این ویژه نامه می‌توانند به آدرس: www.tebyan-hormozgan.ir و به بخش ویژه نامه در این سایت مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی