تبیان، دستیار زندگی
كریستیانو رونالدو یا لیونل مسی، كدامیك توپ طلای فوتبال اروپا را از آن خود خواهند كرد؟ رونالدو رقیب آرژانتینی‌اش را شایسته دریافت این جایزه می‌داند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو:مسی شایسته‌ توپ طلاست

مسی و رونالدو

كریستیانو رونالدو یا لیونل مسی، كدامیك توپ طلای فوتبال اروپا را از آن خود خواهند كرد؟ رونالدو رقیب آرژانتینی‌اش را شایسته دریافت این جایزه می‌داند.

به نقل از ایسنا، یكشنبه هفته جاری فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا از سوی مجله معتبر فرانسوی فرانس فوتبال منتشر شد. از آن زمان تاكنون بحث‌های فراوانی درباره برنده نهایی این جایزه كه به بهترین فوتبالیست اروپا داده می‌شود، به راه افتاده است.

توپ طلا

رونالدو و مسی همانند سال گذشته جدی‌ترین گزینه‌های دریافت "Ballon d"or" هستند. رونالدوی پرتغالی برنده سال گذشته مسی را برای رسیدن به این جایزه در سال جاری شایسته دانست.

گران قیمت‌ترین فوتبالیست جهان در این باره به فرانس فوتبال گفت: «او [مسی] مدعی است. لیگ قهرمانان را برده و همچنین لالیگا را. بنابراین چرا او برنده نباشد؟ چنانچه او برنده این توپ باشد، شایسته‌اش بوده است.»

بازیكن فصل پیش منچستریونایتد درباره رقابت میان رئال مادرید و بارسلونا هم عنوان كرد: «بارسلونا فوتبال بهتری را در مقایسه با رئال مادرید ارایه می‌دهد. اما چرا؟ چون آنها از مدتی طولانی در كنار هم بازی می‌كنند، نه تنها برای دو ماه. بارسا در حال حاضر از ما بهتر است اما، موضوع آن است كه چه كسی در پایان فصل جلوتر از دیگر تیم‌ها قرار دارد؟»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری