تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی تبیان همواره کوشیده است تا انتظارات شما کاربران و مخاطبان خود را جلب کند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشی ها بخوانند

ورزشی ها بخوانند

بخش ورزشی تبیان همواره کوشیده است تا انتظارات شما کاربران و مخاطبان خود را جلب کند.

این بخش قصد دارد تا به زودی تغییرات بسیاری را در روند حرکتی خود ایجاد کند و این میسر نمی شود مگر با کمک شما مخاطبان دوست داشتنی.

در بخش ورزشی همواره نقاط ضعف و قوت وجود داشته است که از چشمان تیز بین و نکته سنج شما دوستان عزیز پنهان نمانده است.

تبیانی ها برای شما کاربران و مخاطبان برنامه های ویژه ای دارند که امیدواریم با تلاش ویژه شما بخش ورزشی تبیان روند رو به رشد خود را ادامه دهد تا بتوانیم نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.

ابتدا از شما می خواهیم تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات برایمان ارسال کنید تا با پرداختن به آنها خواسته های شما را انجام دهیم و گامی بلند برای رضایت شما دوستان برداشته باشیم.

ورزشی ها بخوانند

یکی از برنامه هایی که برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم مسابقه ارسال عکس تولیدی( عکسی که توسط خود شما گرفته شده باشد) از مسابقات ورزشی می باشد که به بهترین آنها جایزه نفیسی در نظر گرفته و اهدا خواهد شد.در ضمن تمامی عکس ها با نام و اسامی شما کاربران توسط کلیپی آماده و برای شما روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

تغییر عکس هفته به عکس برگزیده یکی دیگر از تغییرات بخش خواهد بود. در گذشته روزهای شنبه عکس منتخب هفته برای شما کاربران در نظر گرفته می شد اما به زودی این روند تغییر خواهد کرد و روزهای زوج عکسی زیبا از دنیای ورزش را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

ارسال کلیپ ورزشی توسط شما پیشنهادی است که برای شما ورزش دوستان در نظر گرفته ایم که با درج نام خواهد بود. استمرار در ارسال کلیپ ورزشی از سوی شما کاربر گرامی قطعا با جایزه ای نفیس از سوی ورزشی های تبیان همراه خواهد بود.

همچنین گفتنی است تمامی مطالب ورزشی از روز شنبه  دارای سوال روزانه خواهد بود.

ارائه پیشنهادات و انتقادات در قسمت نظرات فراموش نشود.

تبیان- رضا سیگاری