تبیان، دستیار زندگی
در این گرد همایی که با حضور دکتر طالب پور؛ مدیر عامل موسسه تبیان انجام پذیرفت، آقایان دکتر نور علیزاده، مهندس حجازی، مهندس سید اسماعیلی و دکتر داوودی نیز حضور داشتند. این گرد همایی با تلاوت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس معرفی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی مدیران نمایندگی تبیان مراکز استانی

گردهمایی مدیران نمایندگی مراکز استانی تبیان در مشهد

در پانزدهم مهر ماه، مدیران نمایندگی تبیان مراکز استانی در دفتر تبیان مشهد گرد هم آمدند.

در این گرد همایی که با حضور دکتر طالب پور؛ مدیر عامل موسسه تبیان انجام پذیرفت، آقایان دکتر نور علیزاده، مهندس حجازی، مهندس سید اسماعیلی و دکتر داوودی نیز حضور داشتند.

این گرد همایی با تلاوت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس معرفی مدیر عامل موسسه به حضار صورت پذیرفت.

گردهمایی مدیران نمایندگی مراکز استانی تبیان در مشهد گردهمایی مدیران نمایندگی مراکز استانی تبیان در مشهد

در ادامه آقای دکتر طالب پور به سخنرانی پرداخته و فعالیت های در دست اقدام و آینده تبیان را بیان فرمودند. در پی آن حضار به سخنان گروه اقتصاد موسسه تبیان آقایان دکتر نور علیزاده و مهندس وزیری و برنامه های آتی این گروه گوش سپردند.

در ادامه سخنرانی ها جناب اقای دکتر داودی و مهندس سید اسماعیلی در خصوص مرکز نگهداری داده ها و تجارت الکترونیک تبیان، گزارشات مبسوطی را ارائه فرمودند و راهکار های ارائه خدمات را بیان نمودند.

گردهمایی مدیران نمایندگی مراکز استانی تبیان در مشهد

در خور یادآوری است که نمایندگان تبیان مراکز استانی لوح های تقدیر و هدایایی را به رسم یادبود از مدیر عامل محترم موسسه تبیان جناب آقای دکتر طالب پور دریافت نمودند.

در پایان مراسم، معرفی فعالیت های دفتر تبیان همراه با نمایش انیمیشن ساخت دفتر مشهد همراه بود.

گردهمایی مدیران نمایندگی مراکز استانی تبیان در مشهد

گزارش: محمد ولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی