تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن، از نظر نمایندگان مجلس درباره وزیر آموزش و پرورش گفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد نمایندگان مجلس برای وزارت آموزش و پرورش

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن، از نظر نمایندگان مجلس درباره وزیر آموزش و پرورش گفت.

وزارت آموزش و پرورش

اسدالله عباسی با اشاره به رایزنی‌های درباره وزاری باقی مانده از دولت دهم، به خبرنگار «بولتن» گفت: با توجه به اینکه جناب رئیس جمهور نامه خود را درباره وزرای پیشنهادی پس گرفته‌اند و با توجه به اینکه احتمال معرفی مجدد خانم آلیا برای وزارت آموزش و پرورش کمتر شده است، اتفاق نظر نمایندگان مجس برای معرفی بعنوان وزیر پیشنهادی دولت دهم، آقای حیاتی نماینده مجلس و همچنین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

وی ادامه داد: حیاتی دارای تجربه و تخصص لازم در این زمینه بوده و با توجه به اینکه وی از مدیران کل این وزارت خانه نیز بوده از تجربه کافی برخوردار بوده و در صورت تصدی وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه را به سمت پیشرفت و ترقی نیل داده و به دلیل اینکه خود نیز فرهنگی بوده، به عنوان فردی دردآشنا و آگاه به دغدغه‌های فرهنگیان و معلمان کشور، زمینه فعالیت پرشور و بانشاط این قشر گسترده جامعه را فراهم نماید.

عباسی افزود: در صورتی که آقای احمدی‌نژاد نظر مجلس را برای معرفی وزیر آموزش و پرورش جویا شود، قطعا آقای حیاتی گزینه نمایندگان مجلس خواهد بود.

این عضو کمیسیون آموزش با اشاره به مشورت‌ها و بحث‌هایی که در این کمیسیون درباره وزیر آموزش و پرورش شده، افزود: در صحبت‌های میان اعضای این کمیسیون مخالفتی برای وزارت اقای حیاتی اعلام نشده و قطعا در صورت معرفی ایشان، مجلس و کمیسیون اموزش از وی به شدت حمایت خواهد کرد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش در پایان اشاره کرد: در دوره قبل نیز برای وزارت آموزش و پرورش دولت نهم، حیاتی یکی از گزینه‌های مطرح برای وزارت بود که در نهایت رئیس جمهور فرد دیگری را برای این وزارت خانه معرفی نمود.

منبع

سایت فرهنگیان نیوز