تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تدوین دایرةالمعارف رضوی خبر داد._
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دايره‌المعارف رضوي تدوين مي‌شود
امام رضا

معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي از برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي تدوين دايرةالمعارف رضوي خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسوول اتاق فکر جشنواره امام رضا(ع) افزود: با توجه به اين‌که جشنواره امام رضا(ع) جشنواره ويژه‌اي است، برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در راستاي اشاعه و تثبيت فرهنگ رضوي براي گردآوري و تدوين دايرة‌المعارف رضوي انجام مي‌شود.

يوسف اميني افزود:

يکي از دغدغه‌هاي مديران اجرايي براي گسترش فرهنگ رضوي با توجه به اين که جشنواره امام رضا(ع) با رويکرد و سياست‌هاي خاص برگزار مي‌شود، مراقبت دايمي از توليدات و آثار اين جشنواره به صورت ماندگار است.

وي ادامه داد: چشم انداز جشنواره هفتم، حرکت به سوي توليدات فاخر و ارزشمند است که در اين راستا ارتقاي توليدات در سطح دانشگاهي و جلوگيري از ورود و ثبت آثار نازل از عمده‌ترين اهداف به شمار مي‌آيند.

معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي، جشنواره امام رضا(ع) را عمده‌ترين رويداد فرهنگي کشور دانست و تصريح کرد: رسالت نهايي اين جشنواره در کشور اشاعه و تثبيت فرهنگ رضوي به ويژه در عرصه بين‌الملل است.