تبیان، دستیار زندگی
به دنبال ناکامی‌های تیم فوتبال پاس همدان در فصل جاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، هئیت مدیره این باشگاه تصمیم به برکناری کاظم اولیایی گرفت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سونامی در پاس همدان

تیم فوتبال پاس همدان

به دنبال ناکامی‌های تیم فوتبال پاس همدان در فصل جاری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، هئیت مدیره این باشگاه تصمیم به برکناری کاظم اولیایی گرفت.

اولیایی که خود یکی از بنیانگذاران باشگاه پاس همدان بوده است، پس از ناکامی‌های اخیر سبزپوشان همدانی در لیگ برتر پس از نشست هیئت مدیره باشگاه پاس از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد و جای خود را به کریم ملاحی، مدیرعامل پیشین باشگاه صبای قم داد.

از دیگر تغییر و تحولات عمده باشگاه پاس همدان می توان به انتصاب مجتبی پیمبری به عنوان قائم مقام و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه و علی اصغر مدیرروستا به عنوان سرمربی سبزپوشان همدانی اشاره کرد.

کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان

پیش از این علیرضا منصوریان هدایت تیم فوتبال پاس همدان را در مسابقات لیگ برتر برعهده داشت و طی 10 هفته گذشته تنها موفق به کسب 6 امتیاز شد.

این انتصاب در حالی صورت گرفته است که مسئولان باشگاه پاس همدان پیش از برکناری، فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرده بودند.

کریم ملاحی که از مدیران باسابقه فوتبال ایران است، در کارنامه‌اش یک دهه سابقه مدیرعاملی باشگاه پاس تهران هم دیده می شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری