تبیان، دستیار زندگی
محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان در خصوص بخش های طراحی شده در این ویژه‌نامه الکترونیکی گفت: یکی بود یکی نبود، کارتون های دیدنی، اخلاق پسندیده، کشکول شادی حاوی تصاویر ویژه از جمله بخش‌هایی است که در این ویژه نامه برای ایجاد تنوع و..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دردانه در تبیان هرمزگان

روز جهانی کودک

ویژه نامه الکترونیکی دردانه، به مناسبت روزجهانی کودک در سایت تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان در خصوص بخش های طراحی شده در این ویژه‌نامه الکترونیکی گفت: یکی بود یکی نبود، کارتون های دیدنی، اخلاق پسندیده، کشکول شادی حاوی تصاویر ویژه از جمله بخش‌هایی است که در این ویژه نامه برای ایجاد تنوع و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به بخش وظایف والدین در تربیت مذهبی كودك و روش پاسخگویی به پرسش های كودكان که از جمله بخش های دیگر این ویژه نامه است اشاره کرد و افزود: با توجه به این که وظایف والدین در برابر کودکان بسیار با اهمیت و به عبارت دیگر بدهكاری والدین به فرزندان زیاد است و یكی از ویژگی های كودكان نیز، پرسشگری مستمر آنها در همه زمینه هاست این دو بخش را ویژه والدین در این ویژه نامه طراحی کرده ایم به این امید که با استفاده از آن بخشی از بار علمی و خانواده ها در این راستا تامین شود.

شکوه در پایان یادآور شد: علاقه مندان جهت استفاده از این ویژه نامه می‌توانند به آدرس: www.tebyan-hormozgan.ir و به بخش ویژه نامه در این سایت مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی