تبیان، دستیار زندگی
باشگاه پرسپولیس در پی شكایت دو بازیكن پانامایی در آستانه كسر 6 امتیاز قرار گرفت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس در خطر کسرشش امتیاز

پرسپولیس در آستانه کسر شش امتیاز

باشگاه پرسپولیس در پی شكایت دو بازیكن پانامایی در آستانه كسر 6 امتیاز قرار گرفت.

در حالی که پاقدم حبیب کاشانی برای پرسپولیس خوب بود و سرخپوشان تنها چند روز پس از آمدن مدیر عامل پیشین خود موفق به نتیجه ای درخشان مقابل مقاومت شدند، در روزهای گذشته خبری نگران کننده تمام امیدواری های هواداران را تحت الشعاع قرار داد.

یکبار دیگر کابوس کسر شش امتیاز به سراغ پرسپولیس آمده است و جالب اینجاست این موضوع با حضور حبیب کاشانی در این باشگاه همراه شده است.

کابوس کسر شش امتیاز از تیم فوتبال پرسپولیس

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس در لیگ هفتم چنین موضوعی را تجربه کرد. در آن سال شکایت رافائل بازیکن نیجریه ای که در زمان محمد حسن انصاری فرد به عضویت پرسپولیس در آمده بود منجر به کسر شش امتیاز از سرخپوشان پایتخت شد.

این بار نوبت به دو بازیکن پانامایی رسیده تا پرسپولیس را در آستانه کسر شش امتیاز قرار دهند.این دو بازیکن  پانامایی كه حدود 4 سال پیش و در زمان مربیگری راینر سوبل و مدیریت فنی علی پروین به پرسپولیس آمدند و دقایق كمی بازی كردند در شكایتی به فیفا خواستار مطالبات خود شدند. آنها تهدید كرده‌اند تا 10 روز آینده مسئولان پرسپولیس باید 60 هزار دلار پرداخت كنند.این نامه به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.

حبیب کاشانی

كاشانی: تلاش می‌كنم از كسر 6 امتیاز جلوگیری كنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به شكایت 2 بازیكن پانامایی گفت: تلاش می‌كنم این بار از كسر 6 امتیاز جلوگیری كنم.

حبیب كاشانی در گفت و گو با خبرنگاران درباره اعتراض دو بازیكن پانامایی به فیفا عنوان كرد: متاسفانه دو بازیكن پانامایی در نامه‌ای ما را تهدید كرده‌اند. آنها با شكایت به فیفا از باشگاه پرسپولیس خواسته اند 60 هزار دلار پرداخت كند در غیر این صورت 6 امتیاز از پرسپولیس از طریق فیفا كم خواهد شد.

كاشانی ادامه داد: تمام تلاشم را برای رفع مشكلات انجام می‌دهم. این شانس من است كه این اتفاقات برایم رخ می‌دهد. من نمی‌توانم به آلفا و فیفا بگویم سرپرست پرسپولیس هستم؛ به همین دلیل سریعا اقدامات لازم را انجام داده‌ام و تلاش می‌كنم این بار برخلاف دفعه گذشته از كسر 6 امتیاز جلوگیری كنم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری