تبیان، دستیار زندگی
مسؤول دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی از آغاز طرح جذب و اعزام روحانیان طرح هجرت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز طرح جذب و اعزام روحانیان طرح هجرت در آذربایجان شرقی
تبلیغ

مسؤول دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی از آغاز طرح جذب و اعزام روحانیان طرح هجرت خبر داد.

حجت الاسلام صفایی، مسؤول دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: جذب روحانیان متقاضی برای فعالیت در طرج هجرت آغاز شده است.

وی گفت: روحانیان حوزه های علمیه سراسر استان آذربایجان شرقی می توانند با مراجعه به دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در استان ضمن تکمیل فرم های مربوطه، هماهنگی های لازم را جهت اعزام بعمل آورند.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد: روحانیان متقاضی برای شرکت در طرح هجرت برای تبلیغ مبانی و آموزه های دینی به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

به گفته مسؤول دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی تاکنون بیست نفر مبلغان حوزه های علمیه این استان جذب و به مناطق محروم اعزام شده اند.

وی در ادامه با تاکید بر فعالیت گسترده تبلیغی روحانیان در مناطق روستایی و محروم خاطر نشان کرد: حضور مبلغان در این مناطق نیازمند بسترسازی های لازم است.

گفتنی است، طلاب و روحانیان حوزه های علمیه سراسر استان می توانند جهت ثبت نام در این طرح، به دفتر نمایندگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در آذربایجان شرقی واقع در تبریز، بلوار 29 بهمن، کتابخانه حضرت ولیعصر(عج) حوزه علمیه تبریز، طبقه دوم مراجعه و یا با شماره تلفن 3292952-0411 تماس حاصل کنند.