تبیان، دستیار زندگی
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت موافقت هدایتی، كریمی در نیم فصل به پرسپولیس بازمی‌گردد ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیم فصل کریمی را برمی گردانم

کاشانی و هدایتی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت موافقت هدایتی، كریمی در نیم فصل به پرسپولیس بازمی‌گردد.

حبیب كاشانی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره احتمال حضورش به عنوان مدیرعامل تصریح كرد: در حال حاضر رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است و در صورتی كه مشكل دو شغله بودن من حل شود، مدیرعامل پرسپولیس خواهم شد.

وی درباره این كه روز گذشته اعلام كرده بود مدیرعامل نمی‌شود ولی حالا نظرش تغییر كرده؛‌ اظهار داشت: نظرم عوض نشده اما بنا بر تكلیفی كه به من داده‌اند حالا كه با نظر سعیدلو آمده‌ام می‌خواهم بیشتر به پرسپولیس خدمت كنم. با این حال نباید در شورای شهر دچار مشكل شوم و موضوع دوشغله بودنم باید برطرف شود.

كاشانی در خصوص احتمال بازگشت علی كریمی؛ عنوان كرد: در صورتی كه هدایتی موافقت كند كریمی قطعا در نیم فصل به پرسپولیس بازمی‌گردد. این بازیكن پس از انتخابم به من زنگ زد و تبریك گفت و بسیار دوست دارد كه دوباره قرمز پوش شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

کاشانی در میان بازیکنان پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مشكل مالی بازیكنان گفت: مشكل مالی را خیلی سریع حل می‌كنیم. با این وجود بازیكنان باید بدانند یكدلی و رفاقت را در بین خودشان بیشتر رعایت كنند.

وی درباره حضور مهاجمان زیاد در پرسپولیس یادآور شد: با كرانچار صحبت می‌كنم تا در نیم فصل تعداد مهاجمان خود را كم كنیم و این بازیكنان در تیم‌های دیگر بتوانند خودشان را نشان دهند. البته من در پرسپولیس با هیچ كس از كادر فنی و بازیكنان مشكلی ندارم و همه آنان را دوست دارم.

كاشانی خاطرنشان كرد: درست است كه من مسئولیت دارم اما باید بدانیم در فوتبال افرادی مثل دادكان هستند كه در خانه نشسته‌اند. ما باید این امكان را فراهم كنیم تا این افراد بتوانند در عرصه فوتبال حضور داشته باشند.

وی درباره دیدار امروز با كرانچار گفت: جلسه خوبی برگزار كردیم. خواسته‌های خودم را به او گفتم. كرانچار نیز مشكلاتش را به من گفت.

كاشانی درباره دیدار امروز برابر مقاومت سپاسی گفت: بازی سختی داریم ولی باید به 3 امتیاز برسیم تا تیم از بحران پیروز نشدن در تهران خارج شود.