تبیان، دستیار زندگی
در فهرست تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن از ایران هم حضور دارند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس در صدر تیم های ایرانی

رده‌بندی برترین تیم‌های دنیا

استقلال - پرسپولیس

در فهرست تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن از ایران هم حضور دارند.

به نقل از ایسنا، روز دوشنبه فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی را اعلام كرد كه در این فهرست نام تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن ایران هم دیده می‌شود.

پرسپولیس كه به لطف صعودش از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فهرست قرار گرفته، با كسب ‌٥/٧٤ امتیاز در رده ‌٢٧٧ ایستاده است. این در حالی است كه در رده‌بندی ماه گذشته پرسپولیس تیم ‌٢٧٤ بود.

استقلال هم كه به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران در این فهرست حضور دارد با شصت و نه امتیازی كه كسب كرده در رده ‌٣٠٩ قرار گرفته است. استقلال در رنكینگ ماه گذشته تیم سیصد و سی و ششم جهان بود.

سپاهان دیگر تیم ایرانی است كه در این فهرست قرار گرفته است. سپاهان با ‌٥/٦٥ امتیاز تیم ‌٣٣٧ دنیاست. سپاهان با سی و چهار پله صعود در این مكان ایستاده است.

ذوب آهن قهرمان جام حذفی ایران هم با ‌٥/٦٤ امتیاز تیم ‌٣٤٦ است. ذوب آهن در رده‌بندی ماه قبل تیم ‌٣٦٧ بود.

منچستر - بارسلونا

رده‌بندی ‌١٠ تیم برتر باشگاهی دنیا:

‌١- منچستریونایتد انگلیس ‌٣٤٨ امتیاز

‌٢- بارسلونا اسپانیا ‌٣٢٨ امتیاز

‌٣- چلسی انگلیس ‌٢٩٤ امتیاز

‌٤- استودیانتس آرژانتین ‌٢٨١ امتیاز

‌٥- آرسنال انگلیس ‌٢٦٨ امتیاز

‌٦- شاختار دونتسك اوكراین ‌٢٦٧ امتیاز

‌٧- هامبورگ آلمان ‌٢٦٤ امتیاز

‌٨- وردربرمن آلمان ‌٢٣٩ امتیاز

‌٩- لیورپول انگلیس ‌٢٢٧ امتیاز

‌١٠- كوروزیرو برزیل ‌٢٢٥ امتیاز

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری