تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی طی حکمی حبیب کاشانی را تا تعیین مدیران جدید، بعنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران منصوب کرد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاشانی همه کاره پرسپولیس شد

حبیب کاشانی در میان بازیکنان پرسپولیس

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی طی حکمی حبیب کاشانی را تا تعیین مدیران جدید، بعنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران منصوب کرد.

در حکم علی سعیدلو برای حبیب کاشانی آمده است : « نظر به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی با قدمت دیرینه و محبوبیتی که در بین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان دارد ، در شرایط فعلی به علت مشکلات جانبی در جریان مسابقات فوتبال لیگ برتر و نیز مسائل مدیریتی نتوانسته است خواسته بحق هواداران را تامین نماید، لذا با توجه به شناختی که از سوابق و تجربیات جنابعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیران جدید، جنابعالی را بعنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی منصوب می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری کلیه همکاران توانمند و در پیشرفت اهداف ورزش و بالندگی هر چه بیشتر باشگاه پیروزی در عرصه های مختلف ورزش موفق و موید باشید.»

بازگشت کاشانی به پرسپولیس

همچنین گفتنی است حبیب كاشانی تا بازی این هفته پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی اداره باشگاه پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

شب گذشته جلسه رییس سازمان تربیت بدنی با حبیب كاشانی برگزار شد و در پایان مقرر شد كاشانی سرپرست جدید این باشگاه تا پایان بازی‌های هفته دهم اداره باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشته باشد.

قرار است پس از بازی پرسپولیس برابر مقاومت، با انتخاب اعضای هیات مدیره جدید جانشین عباس انصاری‌فرد هم مشخص شود. در چارت جدید باشگاه پرسپولیس حبیب كاشانی به عنوان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس جایگزین علی سعیدلو خواهد شد.

در جلسه شب گذشته حبیب كاشانی با سعیدلو مسائل و مشكلات پرسپولیس تشریح شد و قرار شد سازمان تربیت بدنی برای حل این مشكلات عمدتا مالی بیش از پیش از پرسپولیس حمایت كند.

کاشانی و انصاری فرد

مدیر عامل پرسپولیس نمی شوم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل نمی‌شوم اما شاید رییس مجمع باشگاه پرسپولیس شوم.

حبیب‌ كاشانی پس از جلسه شب گذشته (شنبه) اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مسوولان سازمان تربیت بدنی، اظهار كرد: از اینكه به عنوان خدمتگذار در پرسپولیس مشغول می‌شوم خوشحالم اما به خاطر مشغله‌ام در شورای شهر تهران نمی‌توانم مدیریت این باشگاه را قبول كنم.

وی افزود: به عنوان مشاور عالی رییس سازمان تربیت بدنی می‌گویم كه باید چند روزی صبر كرد تا مجمع باشگاه تشكیل شده تا پس از آن اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل نیز مشخص شوند. خیلی سعی كردم تا نظر علی سعیدلو رییس سازمان را درباره صدور حكم سرپرستی پرسپولیس تغییر دهم اما خب شاید تا ظهر یكشنبه (امروز) حكم ریاستم در مجمع باشگاه صادر شود؛ در آن صورت طی روزهای آتی تعدادی از افراد خوشنام كه همیشه از خدمتگذاران مردم بودند را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب و معرفی می‌كنم.

بازگشت کاشانی به پرسپولیس

كاشانی درباره علت عدم حضور عباس انصاری‌فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس در جلسه (شنبه شب)، گفت: هیچ اطلاعی از نیامدن وی ندارم. البته قبل حضور افرادی كه به این جلسه آمدند از جمله نژادفلاح، فرخزادی، هدایتی، آقامحمدی و... افرادی دیگری هم به این جلسه آمدند تا نظراتشان را بیان كنند، این بدان معناست كه افراد ذكر شده قطعا عضو هیات مدیره جدید باشگاه نیستند.

وی خاطرنشان كرد: سه‌شنبه این هفته بازی مهمی در پیش داریم كه باید در این مدت خلاء مدیریتی ایجاد شده در باشگاه را پر كنم. بازیكنان پرسپولیس شناخت كافی از من دارند و می‌دانند كه در دوره حضورم كسی از پرسپولیس طلبكار نمی‌شود. واقعا برای آرامش آنها آمدم تا مشكلاتشان را برطرف كنم. فكر می‌كنم در حال حاضر مسایل روحی دغدغه مهم این تیم است نه مسایل فنی.

كاشانی درباره احتمال حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس، تصریح كرد: این مساله فعلا ارتباطی به من ندارد چون هنوز حكم ریاست مجمع را در اختیار ندارم. واقعا اطلاع دقیقی از وضعیت وی در تشكیلات مدیریتی پرسپولیس ندارم و در این حالت نمی‌توانم اطلاعات نادرست به مردم بدهم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری