تبیان، دستیار زندگی
مردم سلحشور خراسان رضوی با صلابت و استواری همیشگی با مشت های گره کرده , عزم راسخ خویش را بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند. راهپیمایی مردم مشهد راس ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد آغاز گردید و راهپیمایان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش راهپیمایی مردم مشهد در روز 22 بهمن


مردم سلحشور خراسان رضوی با صلابت و استواری همیشگی با مشت های گره کرده , عزم راسخ خویش را بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم مشهد راس ساعت 9 صبح از میدان 15 خرداد آغاز گردید و راهپیمایان خود را تا بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) رساندند و ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب, با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ,هیهات من الذله استکبار جهانی و مخصوصا آمریکای جنایتکار را مخاطب فریادهای خود قرار دادند.

در این راهپیمایی مردم بیعت مجدد خود را با انقلاب اسلامی, آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام نمودند و نیز با شعار انرژی هسته ای, حق مسلم ماست حمایت خود را از مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت جهت دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای اعلام نمودند.

همچنین در پایان این مراسم, مردم ضمن حضور در صحن جامع رضوی از بیانات آیت ا.. شاهرودی بهره مند شدند. ایشان انقلاب اسلامی را زمینه احیاگری دین در سراسر دنیا دانست و گفت انقلاب اسلامی ایران نه تنها باعث بیداری ملت ایران و امت اسلام شد بلکه به برکت این انقلاب توجه به دینداری و معنویت در دنیا گسترش یافت. وی نقش انقلاب اسلامی ایران در وحدت دنیای اسلام مهم دانست و گفت : از نظر ما وحدت دنیای اسلام نه یک وحدت سیاسی و تاکتیکی بلکه جزو استراتژی های اصلی انقلاب اسلامی است.

قابل ذکر است,در مراسم سخنرانی هاشمی شاهرودی, نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی, امام جمعه مشهد, استاندار خراسان رضوی و تعدادی دیگر از مسئولان استان حضور داشتند.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی در 7 بند قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان مورد تائید قرار گرفت.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد