تبیان، دستیار زندگی
سومین نمایشگاه و جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از ساعت 15روز چهارشنبه هشتم مهرماه سال جاری در مصلی تهران افتتاح شده و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه بازدید نمایند. بنابراین گزارش، در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی داشته و این مراسم با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز به کار سومین نمایشگاه و جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

رسانه های دیجیتال

سومین نمایشگاه و جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از ساعت 15روز چهارشنبه هشتم مهرماه سال جاری در مصلی تهران افتتاح شده و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه بازدید نمایند.

بنابراین گزارش، در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی داشته و این مراسم با حضور دیگر وزرا، مقامات دولتی، كارشناسان و اصحاب رسانه های جمعی برگزار می شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بسته های نرم افزاری چند رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه،، بازی های رایانه ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها و هنرهای دیجیتال بخش های اصلی جشنواره است و بخش های جانبی نمایشگاه امسال نیز شامل: نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی، خانواده و فن آوری اطلاعات، آثار فرهنگی و هنری با موضوع رسانه های دیجیتال، مسابقات، مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه رسانه های دیجیتال و بخش ویژه نوآوری است.

بیش از 500 غرفه با حضور بخش های دولتی و خصوصی و همچنین حدود 140 پایگاه اینترنتی و وبلاگ فعال و رسانه های دیجیتالی شامل پایگاه های خبری امسال در جشنواره حضور دارند.

گفتنی است، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز حضور بسیار گسترده ای در زمینه های فروشگاه اینترنتی، سایت، نرم افزار، مدرسه اینترنتی و بازی های رایانه ای دارد. به همین منظور از کلیه علاقمندان و کاربران عزیز جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می آید.

این نمایشگاه از تاریخ 8 مهر ماه به مدت ده روز در محل مصلای بزرگ تهران (شبستان) برگزار خواهد گردید.

تنظیم: هومن بهلولی