تبیان، دستیار زندگی
«مهران مدیری» و «سیامك انصاری» این بار نیز ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» هستند و داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مهران مدیری» «قهوه تلخ» را كلید زد

مهران مدیری

مهران مدیری ساخت مجموعه جدید خود با نام «قهوه تلخ» را آغاز كرد. پخش این سریال از اول آبان ماه آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش از شبكه سه سیما ساخته می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار است پخش آن از اول آبان ماه آغاز شود.

بنابراین گزارش، این سریال از مضمونی تاریخی برخوردار است و داستان‌های آن در یك كاخ می‌گذرد كه ساخت این لوكیشن آغاز كار مهران مدیری را به تعویق انداخت. مدیری در طراحی و ساخت این دكور از كاخ سعد آباد كمك گرفته است.

«مهران مدیری» و «سیامك انصاری» این بار نیز ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» هستند و داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند....

به گزارش فارس، «مهران مدیری» و «سیامك انصاری» این بار نیز ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» هستند و داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شود. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» كه به تهیه كنندگی «مجید گلیان» و «حمید گلیان» ساخته می‌شود بازیگرانی نظیر سیامك انصاری، علی لك‌پوریان، آرام جعفری، سحر زكریا، الیكا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی كاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، فلامك جنیدی، سعید پیردوست و ... ایفای نقش می‌كنند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی