تبیان، دستیار زندگی
کارگردان زندگی شیرین معتقد است تا کنون فیلمهایی که ساخته با فروش خوبی مواجه شده اند و این کار نیز می تواند در هر شرایطی با اثار دیگر رقابت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با کارگردان زندگی شیرین

جواد رضویان

صلح میرزایی:"زندگی شیرین" در هر شرایطی می تواند با آثار دیگر رقابت کند

کارگردان "زندگی شیرین" معتقد است تا کنون فیلمهایی که ساخته با فروش خوبی مواجه شده اند و این کار نیز می تواند در هر شرایطی با اثار دیگر رقابت کند.

قدرت الله صلح میرزایی درباره شرایط اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: اصولا فیلمهایی که من طی این سالها ساختم با فروش خوبی در گیشه مواجه شده است. به همین دلیل از اکران "زندگی شیرین" با هر فیلم دیگری ترسی نداشتم. این فیلم پتانسیل لازم را برای جذب مخاطب دارد.

وی افزود: فیلمی که در آن احساس و زندگی جریان داشته باشد و قصه ان به خوبی و با بیان مناسب روایت شود می تواند مخاطبین را به سینما دعوت و در این شرایط با هر اثر دیگری رقابت می کند. من در سالنهای مختلف شهر تهران "زندگی شیرین" را با مردم دیدم و متوجه شدم آنها با رضایت کامل از سینما بیرون می آمدند و این تجربه بزرگی برایم بود.

اصولا فیلمهایی که من طی این سالها ساختم با فروش خوبی در گیشه مواجه شده است. به همین دلیل از اکران "زندگی شیرین" با هر فیلم دیگری ترسی نداشتم. این فیلم پتانسیل لازم را برای جذب مخاطب دارد.

صلح میرزایی تاکید کرد: فیلم خوب در هر زمانی که اکران شود می تواند مخاطب خود را داشته باشد. صندلیهای ما نسبت به فیلمهای دیگر کمتر است و آنها وضعیت بهتری دارند اما خوشبختانه با فروش خوبی روبرو شدیم. در شهرستانها نیز با استقبال مواجه شدیم و در اصفهان، شیراز، مشهد و... فروش قابل توجهی داشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: "زندگی شیرین" یک کار طنز است که البته هدفی را دنبال می کند. این فیلم لحظات شادی را برای مخاطب به وجود می آورد.

این کارگردان سینما درباره پرداختن به زندگی یک بازیگر در این فیلم گفت: این موضوع نشات گرفته از شرایط و واقعیت جامعه امروز است و فکر می کنم مخاطب با آن همذات پنداری می کند. من سعی کردم این معضلات را با بیانی متفاوت به تصویر بکشم. هر حرفه ای دغدغه خود را دارد. من سعی کردم در این فیلم به شخصیت بازیگران و هنرمندان احترام بگذارم. مردم ما علاقه خاصی به این قشر از جامعه دارند. خواستم با این فیلم جایگاه و ارزش آنها را به تصویر بکشم.

وی درباره حضور بازیگران در این فیلم افزود: قطعا انتخاب بازیگران برای جذب گیشه فیلم بی تاثیر نیست. اما من معتقدم اگر فیلمی فیلمنامه و کارگردانی ضعیفی داشته باشد حتی بازیگران حرفه ای نیز نمی توانند آن را موفق جلوه دهند. این بازیگران که مخاطب را به سینما می کشند با فیلمنامه و کارگردانی مناسب است که موفق می شوند.

صلح میرزایی در ارتباط با فضای فیلم جدید خود "یک جیب پر پول" عنوان کرد: این فیلم نیز از درون مایه طنز برخوردار است و تا چند روز آینده کلید می خورد. تا کنون حضور جواد رضویان، رضا شفیعی جم و شهر لرستانی در این فیلم قطعی شده است.

این فیلم نیز از درون مایه طنز برخوردار است و تا چند روز آینده کلید می خورد. تا کنون حضور جواد رضویان، رضا شفیعی جم و شهر لرستانی در این فیلم قطعی شده است.

وی درباره حضور جواد رضویان در آثار خود گفت: به عقیده من وی از پدیده های سینمای طنز هستند و مردم نیز ارتباط خوبی با بازی او برقرار می کنند. توانایی خاصی در بازی وی وجود دارد و من با او احساس همفکری می کنم به همین دلیل همیشه از حضور رضویان استفاده می کنم.

جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم،علی صادقی، بهنوش بختیاری، یوسف صیادی، احمد پورمخبر، بهاره افشاری، افسانه پاکرو و پروین قائم‌مقامی در "زندگی شیرین" سیزدهمین فیلم بلند صلح‌میرزایی که از 27 شهریور اکران آن آغاز شده، بازی کرده‌اند و داستان آن درباره یک بازیگر سینما است که در ازدواج با دختری با مشکل مواجه می‌شود. ورود برادر دوقلوی او پس از سالها به ایران مشکلات را چند برابر می‌کند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، مدیر فیلمبرداری: حسین ملکی، تدوینگر: سیامک مهماندوست، صدابردار: مسعود شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، آهنگساز: امیر صدری، عکاس: کورش پیرو، مجری طرح و مدیر تولید: جواد فرحانی، تهیه کننده: ناصر شعبانی.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی