تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر ویژه نامه ای طراحی و در خروجی سایت تبیان هرمزگان قرار گرفت. محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون به طور مرتب و منظم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه عید فطر در سایت تبیان هرمزگان

ویژه نامه عید فطر تبیان هرمزگان

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر ویژه نامه ای طراحی و در خروجی سایت تبیان هرمزگان قرار گرفت.

محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون به طور مرتب و منظم ، با برنامه ریزیهای که انجام گرفته، ویژه نامه هایی در مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی تهیه و پس از طراحی در اختیار کاربران سایت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تولید محتوای ملی و دینی یکی از برنامه های اصلی موسسه تبیان هرمزگان است، افزود: سایت تبیان هرمزگان در راستای تحقق این هدف مبارک، اقدام به تهیه و تنظیم ویژه نامه های مختلف در مناسبتهای ملی و مذهبی نموده است.

شکوه خاطر نشان کرد: از ویژگی خاص این ویژه نامه ها باید به تنوع موضوع و جدید بودن مطالب اشاره کرد به نحوی که اکثر مطالب این ویژه نامه ها با تحقیق از کتب مختلف و جمع آوری و بررسی مطالب مختلف از منابع گوناگون تهیه شده است.

وی افزود: به مناسبت عید فطر ویژه نامه ای با محتوای عید فطر در قرآن کریم، آداب عید فطر در نگاه مقام معظم رهبری، تحلیلی بر مقام و منزلت عید سعید فطر، مفهوم عید در فرهنگ اسلامی، روز پاداش، فطریه ی عاشقی، عید صالحان، اعمال عید فطر، احكام زكات فطره، صد شكر بر این، صد حیف از آن و نغمه شادی تهیه و در خروجی سایت قرار گرفته است.

تنظیم: هومن بهلولی