تبیان، دستیار زندگی
! فرهاد مجیدی: تلاش می کنم با تیم ملی به جام جهانی بروم در چند سال اخیر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی با کش و قوس های فراوانی همراه بوده. او حتی قبل از مسابقات غرب آسیا به دلیل ناهماهنگی از برانکو عذرخواهی کرد و به امارات برگشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از الوصل و امارات خسته شده ام!

فرهاد مجیدی: تلاش می کنم با تیم ملی به جام جهانی بروم

در چند سال اخیر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی با کش و قوس های فراوانی همراه بوده. او حتی قبل از مسابقات غرب آسیا به دلیل ناهماهنگی از برانکو عذرخواهی کرد و به امارات برگشت اما برانکو در فهرست جدید 31 نفره خود نام فرهاد مجیدی را هم نوشته تا فرهاد این بار با اشتیاق بیشتری به ایران بیاید.

برانکو شما را به تیم ملی دعوت کرده. چه زمانی به ایران می آیید.

روز دوشنبه در مسابقات لیگ باید به مصاف تیم الشباب برویم، بعد از بازی با الشباب به ایران می آیم تا در تمرینات تیم ملی شرکت کنم.

رقابت سختی در تیم ملی وجود دارد. فکر می کنید شانسی داشته باشید؟

من در حال حاضر خیلی آماده هستم، بگوویچ روزانه 2 ساعت با من تمرینات اختصاصی انجام می دهد و این بار خیلی امیدوارم که بتوانم مفید باشم.

درباره دعوت شدن زندی چه نظری دارید؟

من بازیهای او را ندیدم اما طبیعی است بازیکنی که در حد بوندس لیگا کار می کند باید سطح بالایی داشته باشد.

چقدر به صعود تیم ملی و حضور خودتان در آلمان امید دارید؟

تیم ملی مهره های با ارزشی دارد. اگر اتفاق و حادثه غیرمنتظره یی رخ ندهد ما به جام جهانی می رویم و درباره حضور خودم این آرزوی من است که با تیم ملی به جام جهانی بروم. من تلاش خود را می کنم اما بقیه مسایل بستگی به سلیقه مربی دارد.

می خواستید از الوصل جدا شوید و به مونشن گلادباخ بروید، حرف بود یا ...؟

دعوتنامه آنها به باشگاه آمده بود. من هم خیلی تلاش کردم که به آلمان بروم اما مسؤولان الوصل موافقت نکردند. آنها معتقد بودند که الوصل خوب نتیجه نگرفته و باید بیشتر کمک کنم. خودم از بازی در الوصل و امارات خسته شده ام، دوست دارم به اروپا بروم. در فصل آینده این کار را انجام می دهم، مطمئن باشید که امارات می روم.

و مربیگری بگوویچ در الوصل؟

او تیم ما را جوان کرده و با همین تحولی که ایجاد کرده به شرایط تیمی خوبی رسیدیم. در 8 بازی خود 4 باخت داشته ایم که 3 بازی آن یک بر هیچ بوده و حالا فاصله ما با تیم چهارم هم بالا بیاییم: تیم ما هفته آینده در خانه خود با الشباب بازی دارد. احتمال برد ما خیلی زیاد است.