تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی حوزه‌های علمیه سراسر كشور تا اول مهرماه اعلام می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی نهایی پذیرفته شدگان حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود
عباسی

معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی حوزه‌های علمیه سراسر كشور تا اول مهرماه اعلام می‌شود.

حجت الاسلام علی عباسی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا گفت: اسامی نهایی پذیرفته شدگان حوزه‌های علمیه تا اول مهرماه اعلام خواهد شد.

وی به دلیل تغییر زمان اعلام نتایج اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی قرار بود بیستم شهریورماه نتایج نهایی اعلام شود؛ ولی با توجه به تاخیر در برخی مصاحبه‌های حضوری این زمان تغییر یافت.

حجت الاسلام عباسی خاطر نشان کرد: هنوز برخی از قبول شدگان در آزمون ورودی برای مصاحبه مراجعه نکرده‌اند که این دسته از داوطلبان تنها تا نوزدهم شهریوماه فرصت دارند تا به مدارس اعلام شده مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مراجعه نكردن افراد جهت مصاحبه و تشکیل پرونده تا پایان زمان مصاحبه حضوری به عنوان انصراف از حوزه  محسوب می شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: افرادی که در حوزه علمیه شهر مقدس قم قبول شده اند برای تعیین زمان مصاحبه می‌توانند با شماره تلفن های مستقیم7839390- 0251 و 7839380 - 0251 و یا شماره 7740971 با داخلی 345 تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مصاحبه مقاطع تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس ، دکترا و دانشجویان در شهر مقدس قم انجام می‌شود و زمان مصاحبه بصورت تلفنی به آن‌ها اطلاع داده خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی افزود: بقیه افراد قبول شده (سیکل، دیپلم و پیش دانشگاهی) برای مصاحبه به حوزه‌ای که در آن قبول شده اند مراجعه کنند و در صورت امکان قبل از مراجعه حضوری به صورت تلفنی با حوزه مربوطه هماهنگی كنند.

وی اظهار داشت: نتایج قبول شدگان دوره های سفیران هدایت(کوتاه مدت) از سوی حوزه‌های علمیه سفیران هدایت اعلام خواهد شد.