تبیان، دستیار زندگی
در پی کسب نتایج ضعیف تیم شاهین بوشهر در مسابقات لیگ برتر تا هفته چهارم هیات مدیره این باشگاه تصمیم گرفت تا ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کللی فر اولین قربانی لیگ نهم

سرمربی شاهین بوشهر برکنار شد

در پی كسب نتایج ضعیف تیم شاهین بوشهر در مسابقات لیگ برتر تا هفته چهارم هیات مدیره این باشگاه تصمیم گرفتند حمید كللی‌فر را از سمت سرمربیگری این تیم بركنار كنند.

پس از گرفتن این تصمیم  مسئولان باشگاه شاهین پارس جنوبی با محمود یاوری برای قبول هدایت این تیم بوشهری در ادامه لیگ برتر وارد مذاکره شدند و او به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کردند.

محمود یاوری که این روزها در بوشهر حضور دارد ، بلافاصله با مسئولان باشگاه شاهین پارس جنوبی وارد مذاکره شد و در نهایت این مربی با مسئولان باشگاه شاهین به توافق رسید و قرارداد یکساله ای را با آنها امضا کرد.

براین اساس قرار است یاوری در هیئت فوتبال استان بوشهر حضور یافته و قرارداد رسمی اش را با این باشگاه به ثبت می رساند.

وی قرار پیش از تمرین عصر سه شنبه تیم شاهین بوشهر با کادرفنی این تیم نشستی را برگزار کند و پس از آن بصورت رسمی به بازیکنان معارفه خواهد شد.

ناصر رفیعی سرپرست تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: به احتمال فراوان محمود یاوری یک دستیار ایرانی هم به خدمت خواهد گرفت.

سرمربی شاهین بوشهر برکنار شد

از برکناری ام خوشحالم

حمید كللی‌فر در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: در حالی كه مسئولان شاهین خبر بركناری من را اعلام كرده‌اند، اما تاكنون این حكم به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: با مشكلاتی كه در تیم شاهین وجود داشت و اختلاف‌های مدیریتی كه در این باشگاه به وجود آمده بود خوشحال هستم كه بركنار شده‌‌ام، زیرا با ادامه این روند این تیم در لیگ‌برتر به جایی نمی‌رسید. برخی‌ها در این باشگاه نمی‌خواستند شاهین با من نتیجه بگیرد و خیلی زودتر از این زمان خواهان بركناری‌ام بودند.

كللی‌فر تاكید كرد: 15 درصد قرارداد خود را تاكنون گرفته ام و اگر این بركناری صورت گیرد باید تمام مبلغ قراردادم را پرداخت كنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری

تبیان: به هر حال این هم یکی از ویژگی های به اصطلاح حرفه ای فوتبال ماست که تنها 5 هفته از لیگ برتر ( دقت کنید 5هفته ) سپری شده است که مسدولین دست به تغییرات در کادر فنی خود می زنند.