تبیان، دستیار زندگی
نتایج مرحله اول آزمون ورودی مقطع دکترا دانشگاه علوم اسلامی رضوی دهم شهریورماه اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج مرحله اول آزمون دکترا دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد
دانشگاه علوم اسلامی رضوی

نتایج مرحله اول آزمون ورودی مقطع دکترا دانشگاه علوم اسلامی رضوی دهم شهریورماه اعلام شد.

علی جان فزا، مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکترای این دانشگاه امروز شانزدهم شهریورماه اعلام شد و به نشانی http://www.razavi.ac.ir/ قابل دسترسی است.

وی با اشاره به اینکه در رشته جزا و جرم شناسی هیچ یک از داوطلبان نمره لازم را کسب نکرده اند، افزود: طبق نتایج اعلام شده، دو نفر در رشته علوم قرآنی و حدیث، سه نفر در رشته فلسفه و کلام، هفت نفر در رشته حقوق خصوصی، سه نفر در رشته حقوق بین الملل موفق به کسب حدنصاب لازم در دروس عمومی و زبان و دروس تخصصی شده اند.

جانفزا با بیان اینکه زمان مصاحبه علمی دکترا بنا بر برنامه ریزی های انجام شده، پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود، اظهار داشت: پذیرفته شدگان اولیه آزمون کتبی، پس از انجام مصاحبه تخصصی، در سطح دکترای این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ظرفیت پذیرش هر یک از رشته های مقطع دکترا را پنج نفر ذکر کرد و یادآور شد: آزمون سومین دوره پذیرش سطح دکترا دانشگاه علوم اسلامی رضوی 28 خردادماه با شرکت 630 داوطلب در پنج رشته حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، حقوق جزا و جرم شناسی، فلسفه و کلام و علوم قرآن و حدیث برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در شرق کشور، رشته های حقوق خصوصی و حقوق بین الملل در مقطع دکترا در دانشگاه علوم اسلامی رضوی ارائه می شود، ابراز داشت: با توجه به افزایش این دو رشته، تعداد داوطلبان ورود به مقطع دکترا نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.