تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان هرمزگان در سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه نامه الکترونیکی «ریحانه رسول خدا» را منتشر کرد. محمد شکوه مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: در این ویژه‌نامه به طور مفصل شخصیت و اعمال و رفتار حضرت امام حسن ..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار «ریحانه رسول اکرم(ص)» در تبیان هرمزگان

ویژه نامه ریحانه رسول اکرم

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان هرمزگان در سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه نامه الکترونیکی «ریحانه رسول خدا» را منتشر کرد.

محمد شکوه مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: در این ویژه‌نامه به طور مفصل شخصیت و اعمال و رفتار حضرت امام حسن مجتبی (ع) در قالب مقاله و متون ادبی جهت بهره‌مندی کاربران سایت تبیان هرمزگان تشریح شده است.

وی افزود: مولودی و تصاویر ویژه از جمله آیتم‌های جانبی است که در این ویژه‌نامه کار شده است.

شکوه با اشاره به محتوای اصلی این ویژه نامه تصریح کرد: پرداختن به موضوعاتی همچون زندگانی کریم اهل بیت (ع)، امام حسن (ع) زینت عرش الهی، تنهاترین سردار، احسان حسن (ع) در آیات و روایات، امام حسن (ع)؛ اسوه حسن و كرامت، امام حسن؛ اسوه صلابت و پایداری،افسانه ازدواج ها و طلاق های امام حسن (ع) و برگى از فضایل امام حسن(ع) از جمله مطالب محتوایی این ویژه نامه است.

مسئول تبیان هرمزگان تصریح کرد: کاربران محترم جهت دسترسی به محتوای این ویژه نامه می توانند به آدرس: www.tebyan-hormozgan.ir مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی