تبیان، دستیار زندگی
كمیته انضباطی فدراسیون در برخورد با روزه‌خواری به سه باشگاه پرسپولیس، راه‌آهن و فولاد خوزستان نامه ارسال كرده و به آنها هشدار داده است ............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتهام روزه خواری به مربیان خارجی

فوتبال و ماه رمضان

كمیته انضباطی فدراسیون در برخورد با روزه‌خواری به سه باشگاه پرسپولیس، راه‌آهن و فولاد خوزستان نامه ارسال كرده و به آنها هشدار داده است. در این نامه از مدیران این باشگاه‌ها خواسته شده تا درخصوص شایعاتی كه مبنی بر روزه‌خواری در تیم آنها مطرح می‌شود تحقیق و تفحص كرده و پاسخ آن را به این كمیته ارسال كنند.

محمدرضا آرویی،‌عضو دبیرخانه كمیته انضباطی هم این موضوع را تایید كرد:« گزارشی به دست ما رسید كه بازیكنان این تیم‌ها به دستور سرمربی خود روزه‌خواری می‌كنند به همین منظور با ارسال نامه به این باشگاه‌ها خواستیم تا در این رابطه استعلام كرده و به ما گزارش كنند.» از میان سه باشگاه فوق تاكنون فولادخوزستان با ارسال نامه رسمی به كمیته انضباطی مساله روزه‌خواری بازیكنان به دستور سرمربی را تكذیب كرده است،‌اما دو باشگاه دیگر هنوز به این موضوع واكنش نشان ندادند.

به هر شكل سرمربی خارجی شاغل در لیگ‌برتر یعنی لوكابوناچیچ در فولاد، زلاتكو كرانیكار در پرسپولیس و برندتس در راه‌آهن مورد اتهام قرار دارند و اثبات آن حتی می‌تواند به اخراج آنها از فوتبال ایران منجر شود. غیر از بوناچیچ كه سابقه چند سال فعالیت در فوتبال ایران در تیم‌هایی چون استقلال اهواز، فولاد خوزستان و سپاهان را دارد دو مربی دیگر اولین‌بار است كه در ایران كار می‌كنند و با فرهنگ و شرایط خاص كشورمان آشنایی چندانی ندارند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری