تبیان، دستیار زندگی
دومین مسابقه بین‌المللی اینترنتی معلومات قرآنی با هدف افزایش آگاهی مسلمانان از برخی مفاهیم متعالی قرآن كریم كه در ارتباط مستقیم با زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها است، با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) به مناسبت ماه مبار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین مسابقه بین‌المللی اینترنتی معلومات قرآنی برگزار می‌شود

دومین مسابقه بین‌المللی اینترنتی معلومات قرآنی با هدف افزایش آگاهی مسلمانان از برخی مفاهیم متعالی قرآن كریم كه در ارتباط مستقیم با زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها است، با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) به مناسبت ماه مبارك رمضان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا)، مهلت شركت در این مسابقه كه برای همه مسلمانان و علاقه‌مندان خارج از ایران، آزاد است، حداكثر تا روز 4 اكتبر 2009 میلادی مقارن با 15 شوال 1430 هجری قمری اعلام شده است.

هر نفر می‌تواند فقط یك بار در مسابقه شركت كند و به هر كدام از 230 نفر برگزیده این مسابقه كه حد نصاب لازم را به دست آورند،‌ به قید قرعه، مبلغ 50 دلار جایزه از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شركت در مسابقه باید پس از درج مشخصات فردی، صحیح‌ترین گزینه را در سی سؤال این مسابقه اینترنتی انتخاب و سرانجام پرسشنامه را كلیك و ارسال نمایند.

با امید به این كه همه مسلمانان جهان، با تدبر و تأمل بیشتر در آیات نورانی و هدایتگر قرآن كریم،‌ از رهنمودهای این صحیفه مبین، در رسیدن به یك زندگی مناسب و اسلامی، بیشتر بهره‌مند شوند.

برای شرکت در این مسابقه قرآنی اینجا کلیک کنید


تنظیم برای تبیان:گروه دین و اندیشه_شکوری