تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل الکرامه سوریه به دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه النصر امارات صعود کرد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرسپولیس در امارات

پرسپولیس فینالیست تورنمت امارات

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل الکرامه سوریه به دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه النصر امارات صعود کرد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس کمتر از 24 ساعت پس از رویارویی با صبای قم در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی امارات شد تا در کنار تیم‌های النصر امارات، الفیصلی اردن و الکرامه سوریه در تورنمنت چهارجانبه النصر دبی رقابت کند.

پرسپولیس در اولین دیدار خود در این تورنمنت شنبه شب با ترکیبی از بازیکنان جوانش مقابل الکرامه سوریه صف آرایی کرد. این دیدار که در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد در پایان به برتری 6 بر5 تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی انجامید تا شاگردان کرانچار دوشنبه شب در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه امارات مقابل النصر، میزبان رقابت‌ها به میدان بروند.

پیروزی پرسپولیس در امارات

پرسپولیس در حالی حریف سوریه‌ای خود را در ضربات پنالتی شکست داد که در پایان وقت معمول بازی مقابل این تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بریک دست نیافته بود. در این بازی ابتدا تیم الکرامه در دقیقه 68 توسط محمد الحموی از روی نقطه پنالتی به گل برتری رسید اما در ادامه حسان عباس در دقیقه 86 به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا کار به تساوی کشیده شود. در واپسین دقایق این بازی مهدی شیری، هافبک تیم پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

آرفی و حقیقی

ستاره پرسپولیس در این بازی علیرضا حقیقی بود که توانست دوبار ضربات پنالتی بازیکنان الکرامه را مهار کند. این دروازه بان جوان در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هنوز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده است.

در دیدار افتتاحیه تورنمنت امارات تیم النصر موفق شد با نتیجه 2 بریک الفیصلی اردن را از پیش رو بردارد. در این بازی ستاره بی چون و چرای النصر ایمان مبعلی بود که هر دو گل تیمش را در دقایق (50 و 68 - پنالتی) به ثمر رساند. تک گل الفیصلی اردن را نیز خالد سعد در دقیقه 22 وارد دروازه تیم میزبان کرد.

مبعلی در اردوی سرخپوشان

بدین ترتیب دیدارهای رده بندی و فینال تورنمنت چهارجانبه النصر امارات روز دوشنبه هفته جاری طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:

دوشنبه - 9/6/88

دیدار رده بندی

الفیصلی اردن - الکرامه سوریه

دیدار فینال

* النصر امارات - پرسپولیس ایران

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری