تبیان، دستیار زندگی
پور: خبر انتخابم به عنوان دومین مجری برتر بسیار برایم جالب بود عادل فردوسی‌پور گفت: روز گذشته دوستانم، انتخاب مرا به عنوان دومین مجری برتر به اطلاعم رسانند كه بسیار جالب بود. مجری برنامه‌ی تلویزیونی «نود» افزود: این انتخاب م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

*مجریان برتر تلویزیون*

عادل فردوسی‌پور:
خبر انتخابم به عنوان دومین مجری برتر بسیار برایم جالب بود


عادل فردوسی‌پور گفت: روز گذشته دوستانم، انتخاب مرا به عنوان دومین مجری برتر به اطلاعم رسانند كه بسیار جالب بود.

مجری برنامه‌ی تلویزیونی «نود» افزود: این انتخاب موجب سنگین‌تر شدن مسؤولیت من برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌هایم شده است.

وی با متفاوت توصیف كردن اجرای برنامه‌های ورزشی با دیگر برنامه‌ها، درباره‌ی كیفیت این كار در صداوسیما اظهار كرد: ‌همه‌ی گزارشگران و مجریان تلویزیون به خوبی كار خود را انجام می‌دهند.

این گزارشگر مسابقات فوتبال راجع‌به ویژگی‌های یك مجری ورزشی خوب، گفت: او باید به كارش مسلط و در مورد زمینه‌ی كاری خود اطلاعات كافی داشته باشد. همچنین در برقراری ارتباط با مخاطب، توانا باشد.

فردوسی‌پور در پاسخ به این پرسش كه ویژگی مشترك او محمد حسینی و داریوش فرضیانی (مجریان برتر اول و سوم) چیست، با شگفتی اظهار كرد: ‌نمی‌دانم!

گفتنی است كه طبق نظرسنجی سازمان صداوسیما پس از محمد حسین حسینی با ‌27/86 درصد رای مثبت، عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه‌ی نود و گزارشگر مسابقات فوتبال با ‌64/84 درصد رای مثبت و داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌ی كودك و ملقب به «عمو پورنگ» با ‌16/84 رای مثبت، به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.