تبیان، دستیار زندگی
نصب تابلو در ارتفاع بالا اشتباه است؛ تابلوها را طوری نصب كنید كه هم در حالت نشسته و هم در حالت ایستاده به خوبی قابل مشاهده باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قاعده ای بی قانون

نصب تابلو

آویزان کردن تابلوهای هنری در منزل، خود نوعی هنر محسوب می شود. البته هیچ قاعده و قانون طبیعی برای آویزان کردن تابلوها به دیوار وجود ندارد که به انسان آموزش داده شود، اما راهنمایی‌ها و بحث‌های دكوراتورها كه بر اساس تجربه آنها به دست آمده است، به شما کمک می‌کند تا هنر مورد علاقه‌تان و سبک زندگی شخصی‌تان را به دیگران نشان دهید.

نکاتی درباره آویختن تابلو:

آویزان كردن تابلوهای هم اندازه، حالت عمودی بودن اتاق را برجسته می‌كند، همچنین یك طرح نرده مانند را به وجود می‌آورد.  نصب تابلو در ارتفاع بالا اشتباه است؛ تابلوها را طوری نصب كنید كه هم در حالت نشسته و هم در حالت ایستاده به خوبی قابل مشاهده باشند.

نصب تابلو

برای دیوارهای بزرگ خالی، گروهی از چندین قطعه کوچک، چشمگیرتر از یک تابلوی بزرگ خواهد بود.

كارهای دستی و هنرهای خانگی یكی از سبك‌های جدید در قاب‌سازی است كه به ما كمك می‌كند تابلوهایی مطابق با سلیقه خودمان تهیه كنیم.

تزئین دیوار فضاهای غیرمعمول مثل زیر راه پله، اطراف در ورودی یا فضاهای باریک دیوارها، می‌تواند تاثیر مطلوبی بر بیننده باقی بگذارد.

شما می‌توانید حتی وسایلی را كه در زیرزمین خانه‌تان یا سمساری‌ها پیدا می‌کنید، با لوازم موروثی ترکیب کرده و آنها را به نحوی كه بیشتر می‌پسندید به دیوارها یا بر روی درها آویزان كنید.

به خاطر داشته باشید مادامی که وسایل مورد علاقه خود را بر روی دیوار آویزان کرده‌اید، نباید زیاد نگران قواعد باشید زیرا آرامشی كه به شما می‌دهد در جای خود فوق‌العاده است.

نصب تابلو

جذابترین نظم و ترتیب، همانی است که شاید اصلاً انتظارش را نداشته‌اید؛ بنابراین، سعی كنید همواره خلاق باشید از این که تمام فضای خانه پر از وسایل تزئینی شود، یا تابلوهای متفاوتی از دیوارها آویزان کنید نگران نباشید. فقط از قاب های مشابه استفاده کنید تا هماهنگی را حفظ کرده باشید. در این نوع هماهنگی، منظره‌هایی خلق می‌شود که كاملا انتخابی است ولی در كل، یك وحدت میان آنها به چشم می‌خورد. این نوع از آویزان کردن‌های تصادفی تابلو روی دیوارهای سالن یا دیوارهای بزرگ کارآیی خواهد داشت.

ستون تابلوها

گاهی اوقات در منزل‌تان بین دو پنجره بلند فضای باریک عمودی وجود دارد و به خاطر فضای باریکی که ایجاد شده هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌توان کرد. ولی می‌توان با قرار دادن چندین تابلو زیر هم به صورت عمودی، زیرکانه از این فضا استفاده کرده و نمای زیبایی به خانه‌تان بدهید .

نشریه منزل  

تنظیم برای تبیان: کهتری

مقالات مرتبط

اتاقی با ایده های نو

هنری نورانی بیاموزید

قرمز، انرژی زا و هیجان آور

دریایی باشید

نقاش باشید و کم خرج

زندگی شاهانه در قصری کوچک

رمز داشتن خانه ای مرتب

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.